פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישות לתשלום מיותרות ואינן צודקות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד הנהלת
פרפקט ליין
א.נ ג.נ
בתאריך 21/12/12הזמנתי מקלחון הזמנה מס' 40038730
המוצר הגיע והרכבנו אותו ,אנחנו מרכיבים לבד ,בהזמנה כתוב דופן 45 ,הגיע דופן 39 ללא שום חלק שניתן יהיה להרחיב את המידה ל45 ס"מ.
התקשרתי מיד והודעתי שחסר חלק דיברתי עם בחורה בשם שירלי שאמרה שתברר ולא קרה כלום ,התקשרתי שוב למחרת וענתה לי בחורה בשם נעמי ,שלחתי את הפרוספקט בפקס ודברנו ,נעמי שאלה אותי כמה פרופילים הגיעו ועניתי שניים והם מתחברים מצד ימין ומצד שמאל לקיר .נעמי הגיע למסקנה שחסר פרופיל עם שיער מה שהגיע היו שני צירים אם ניתן לקרוא לזה כך עם ראש עגול ואצלי הכל שטוח. אין לי שום אינטרס לאמר משהו אחר ממה שקיים, פרופיל כזה הוא 1.85 זה לא משהו קטן שיכול ללכת לאיבוד זה פשוט לא היה באריזה. אגב גם יעמי לא חזרה אלי לאחר בירור ושוב התקשרתי כדי לדעת מה קורה ואז היא מסרה לפקידה השלישית שדיברה איתי שהיא שולחת את החלקים לחנות ,הייתי מופתעת שלא היה הפרופיל .
לאחר שהמרכיב שלי היה בחנות ביום שישי וגם המודד הגיע והוסבר והחלט מה החלקים החסרים , מתקשרים אלי מהשירות שהחלק יהיה בעלות, אני מאד התרגזתי זה לא יתכן אחרי שאני מחכה כמעט שבועיים בסופו של דבר מגיע משהו לא מתאים ועוד מבקשים ממני תשלום.
אני חושבת שהמטרה היא לא רק למכור אלא לתת שירות בצורה מכובדת ויעילה כלאמר :שאם פקידה לוקחת על עצמה לברר הלקוח לא צריך לעבור שוב את הסיוט של המענה הטלפוני שאגב לוקח המון זמן לקבל מענה .
ברגע שציינתי שאנחנו מרכיבים לבד מיד היחס השתנה גם בחנות וגם בשירות לקוחות הזלזול והפגיעה בלקוח ,לא צריך אוניברסיטה בשביל להרכיב אבל כן צריך את כל החלקים המתאימים.
אני מבקשת גם לידע אתכם לדוגמא בא אלי מודד הביתה ,אם לא הייתי מדברת איתו דקה לפני כן לא הייתי פותחת את הדלת מהסיבה שהוא נראה כמו איזה חבלן היה לא מגולח עם זיפי זקן ומסריח משתיה חריפה וזה היה יום שישי בבוקר.איזה פרסומת זה משדר ?
החוכמה היא לא רק למכור אלא גם לתת שירות טוב מספק ויעיל ,קניתי גם ארון ,משטח עם כיור וברזים אחד לאמבטיה ואחד למטבח .הברז לאמבטיה לא מתאים לכיור ,אבל הייתי מצפה מהמוכרת שתסביר לי שזה לא מתאים משום שהכיור קטן מידי לדגם זה וכשפותחים את הברז הכל מתיז החוצה משום שבברז יש זוית קטנה .צריך כמובן לבצע מכירה אבל צריך גם ליעץ ולתת הנחיות ללקוח שלא תמיד מבין איך המוצר הסופי יראה בשטח,לא צריך להיות ראש קטן.
גם אני עובדת ומשרתת לקוחות והדבר החשוב הוא השירות היחס והדאגה לשביעות רצון הלקוח
הלקוח תמיד צודק ולקוח מרוצה מביא רק פרסומת ולקוחות נוספים ,אבל מה שקורה כאן הוא פשוט מתחת לכל ביקורת .
אני מקווה שתיקחו את הענין לתשומת לב ושלא נצטרך לנקוט בצעדים נוספים על עוגמת נפש

בריל רוני , טלפון : 0522815396

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
להב מיכל - שרות לקוחות שם ותפקיד:
בשיחה עם הלקוחה היום הוחלט לפנים משורת הדין לספק לה את הפרופיל הנדרש וזאת למרות כי אינה עונה לתנאי האחריות. וזאת על מנת לשמרה כלקוחה מרוצה בחברתנו. תגובה:
בימים הקרובים יישלח לסניף הקרוב לביתה של הלקוחה הפרופיל. הלקוחה הודתה על השרות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה