פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזנחה מכוערת של שרות לקוחות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בארון האמבטיה היקר שקנינו מפרפקט ליין ב 22/08/2012, התקלקלה המגירה ( המנגנון לא נסגר, והמגרה פתוחה לרווחה ).
דברתי עם שרות הלקוחות ב- 22/03/2013 ( גם לפני כן התקשרתי, רק אין לי תאריך מדויק ) ונאמר לי שיחזרו אלי תוך 24 שעות עם תשובה, לא חזרו. לאחר שכתבתי תלונה באתר, חזרה אליי אחראית לקוחות עם תודעת שרות של ילד בן 8, ולאחר שסיימה לנאום לי על כך שאין לי מה להתלונן הבטיחה שלכל הפחות יחזרו אלי עם תשובה לפני החג. לא תשובה ולא נעליים. היום ה 04/04/2013 ועדיין אין סימן, לא קבלתי אף טלפון ובטח שאיש לא בא לתקן. שרות לקוחות מזעזע, גם ביחס וגם בשרות - להתרחק מהר!
רשלנות סוג הנזק :
שיבואו לתקן פתרון נדרש :

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה