פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי בהזמנה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏11 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ששת הימים 16, מול קניון איילון. כתובת:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בעקבות כל התקלות והמחדלים שלכם, הפסדתי ימי עבודה רבים ושעות עבודה וכן שילמתי לשווא לקבלן העבודה על ימי עבודה שלא עשה דבר עקב איחורים\חוסרים\תקלות בהזמנה.
נכון שאני לקוח בודד, אך עדיין לא כך מטפלים בלקוחות.
ולהלן המחדלים שלכם:
1) ארון אמבט שגוי- בהזמנה הראשונה שלי קיבלתי מכם ארון אמבט שגוי. זהו אינו הארון שביקשתי מהמוכרת להזמין. היא הקלידה מק"ט שגוי וכך קיבלתי את הארון הזה.
הארון הגיע לא בארגז מקורי אלא בארגז של "פרפקט ליין" והוא נזרק כמו שאר הארגזים שקיבלתי בהזמנה.
בחרתם שלא לקבלו בחזרה מכיוון שהוא לא היה בארגז מקורי אלא בארגז אחר. (צ"ל כל הארגזים שקיבלתי אינם מקוריים!) וכן טענתם כי בוצע ניסיון התקנה לארון ויש עליו שריטות וכן על הכיור. (דבר שאינו נכון כלל, זהו שקר!)

2) כיור שבור- בהזמנה הבאה בתור שלי, תואם איתי מועד אספקה לארון אמבט+כיור.
לצערי, הייתי חויבתי לשלם למתקין כסף סתם עקב הגעתו לשווא כי סיפקתם לי כיור שבור.
בזבזתי גם יום עבודה לשווא כי המוביל שלכם (שמספר הנייד שלו הוא: 052-6786648 )
אמר לי להמתין בבייתי כי הוא מגיע לאסוף את הכיור והוא דחה ודחה את הגעתו ולבסוף טען ש"שכח" להגיע אליי. כך צהריים שלמים נשארתי מחכה לו שיגיע, לשווא.

3) משקוף שבור- בהזמנת הדלתות (6 דלתות) התברר למתקין שהמלצתם עליו (סשה) שיש משקוף שבור. הוא טען כי הוא מנסה להתקן את העניין מולכם אך מכיוון שההתקנה הייתה ביום חמישי, תוכלו לספק לו רק ביום ראשון בפועל הוא קיבל את המשקוף התקין רק ביום שני. והנה שוב עיכוב באכלוס הבית עקב חומרים או הובלה לא תקינה שלכם.
4) ארונות אמבט- שני ארונות אמבט שהזמנתי הגיעו מפורקים לגמרי ובשניהם היו חסרים ברגים שונים.
5) ארונות מטבח- בהזמנת ארונות מטבח ההתקנה בוצעה באופן לקוי. חסר מדף וכן ארון לייבוש כלים ללא פתח תחתי.
6) בנוסף, המתקין מטעמכם שאתקין את הארונות מטבח התעקש לקבל את כספו רק במזומן ולא סיפק לנו קבלה בעבור התשלום.
צר לי ששילמתי לכם עשרות אלפי שקלים ולא קיבלתי שירות נאות אלא חלקי ובעייתי עם חוסר רצון אמיתי לסייע.

נא ליצור איתי קשר דחוף לפתרון העניינים.
ארי'ה בנימין
נייד: 054-6627677
09-7452235
כספי סוג הנזק :
החזר כספי ושיבואו לקחת את הארון בחזרה פתרון נדרש :

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה