פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב ביטול עסקה לאחר שירות מזלזל נושא התלונה:
פנחס דניאל שם/כינוי:
‏יום שני ‏06 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סחרוב 14 ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לצערי, ביצעתי עסקה בערב יום רביעי ה- 1.5.13 של ארבע דלתות פנים. תנאי העסקה היה שהיא תצא לפועל רק במידה שהשלמת התקנת הדלתות תבוצע עד לתאריך 7.5.13. נציגה בסניף בשם שירה הבטיחה שכך יהיה הדבר וההזמנה בוצעה. מתקין מטעם חברת פרפקט ליין תואם רק למחרת בערב כי לא יכל להגיע, ולטענת שירה, ההזמנה עדיין תגיע במועד. המידות נשלחו ביום שישי ה- 3.5.13. בבוקר יום ראשון ה5.5.13 יצרתי קשר עם חברת ההובלות ששירה חיברה בנינו על מנת לברר מועד אספקה. כמובן שאחרי טירטורים שיחות והבהרת תנאי העסקה וחשיבות האספקה בזמן נמסר לי כי רק ביום שני ה 6.5.13 יתקשרו אליי לתאם הובלה כי אין להם מקום במשאית ליום למחרת. ההתקנה לא יכלה להתארך, אף לא ביום, מאחר ומגיעים אליי מחו"ל אחות הריונית עם 3 ילדים עד גיל 5 הכוללים תינוק בן שנה.
פרטים אלה הודגשו והובהרו כי לא תוכל להתבצע התקנה והעסקה תבוטל. ביום א' 5.5.13 נמסר לי כי אין דמי ביטול לעסקה מנציגה אחרת בסניף.
מחב' ההובלות התקשרו לתאם מועד ליום 7.5.13 בין השעות 09:00-14:00 המתקין של החברה לא הסכים להגיע !!!

לאחר זלזול מחפיר מצד נציגי השירות ואי המענה לשיחות חוזרות והסברים בלתי סופיים נתקלתי בהמצאה של הרגע האחרון של דמי ביטול ע"ס 350 ש"ח מצד חברה ההובלות בטענה שלא הודעתי לפני 48 שעות לפני מועד האספקה!!! ברור שהדבר לא הגיוני ולא סביר הלוא ביטלתי את ההזמנה ברגע שתיאמו מולי מועד(פחות מ12 שעות).
לטענת שירה, הבחורה שענתה לשיחתי ביום קודם לכן וטענה, שאין דמי ביטול לעסקה , "היא לא מבינה בזה שום דבר".

מחפיר. מעליב. ולא הוגן.
עלבון ובזבוז זמן יקר סוג הנזק :
החזר כספי מלא והתנצלות פתרון נדרש :

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה