פרטי התלונה

תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת מפרט שנכלל בחוזה המכר ואי סיפוק שירות לקוחות כנדרש נושא התלונה:
‏יום שני ‏15 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
אברהם רוזמן 132, א.ת שדות נגב, נתיבות כתובת:
עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:

לפני כשנה וחצי החלנו, רעייתי ואני, בתכנון בניית ביתנו, אשר הסתיים לפני כשלושה חודשים בקיבוץ מעלה גלבוע. לפני כשנה ערכנו השוואת מחירים בין מספר רשתות לעיצוב מטבחים שתתאים לתוכנית האדריכלית המוצעת ותשתלם עבורנו. בין הרשתות אותן בדקנו, נפגשנו עם נציגת חברת "פרפקט ליין" העוסקת בעיצוב מטבחים בסניף הקרוב למקום מגורנו, עפולה. ביום 08.08.2012, כחודשיים מתחילת הבניה, נערכה הפגישה בה קיבלנו הצעת מחיר ותוכנית ראשונית שכללה את כל המפרט הטכני של המטבח המתוכנן. ההצעה כללה בין יתר הארונות גם 3 מגירות במזווה (המסמכים קיימים אצלנו וניתן לשולחם בפקס או סרוקים במייל במידת הצורך). המחיר שקיבלנו מחברה זו בהתאם למפרט הטכני המוצע היה המשתלם ביותר מבין החברות השונות, ובתאריך הנ"ל שולמה מקדמה ראשונית על סך 3,000 ש"ח בהמחאה. נקבע כי חודש לפני שניתן יהיה להתקין את המטבח, תשולם כל יתרת הסכום (מעבר לתשלום במזומן למתקין ביום ההתקנה). ב15.10.12 הגיעה רעייתי לסניף "פרפקט ליין" בעפולה במטרה לשלם את יתרת הסכום, זאת כשהבניה מתואמת עם הזמנת המטבח במועד זה ובמטרה להשלים את התשלום ולקדם את הכנת המטבח והעמידה בלוח הזמנים. עם החתימה הסופית על העסקה, פתאום קבלה הנציגה על שהבטיחה בעצמה, כתבה וחתמה כחודשיים קודם לכן, וטענה כי במחיר עליו סיכמנו לא תוכל לספק את שלושת המגירות שהובטחו. רעייתי שאינה מתמצית בדיני חוזים חתמה בלית ברירה על אישור התוכנית הסופית, הוסיפה 500 ש"ח כדי שתהיה לפחות מגירה אחת, ושילמה את יתרת הסכום הנדרשת, 20,550 ש"ח בהמחאה. למחרת יצרתי קשר עם נציגת סניף עפולה העוסקת בעיצוב המטבחים (פאינה אפנסייב) והבעתי את מרמורי על כך שהופר החוזה הראשוני, שהיווה הסיבה העיקרית ביותר להעדפתנו את חברת "פרפקט ליין" על פני מתחרותיה ודרשתי את סיפוק המפרט כפי שוהופיע בתוכנית הראשונית. הנציגה הודתה כי מדובר בטעות שלה, חרף הדבר סרבה להכיר בתקפותה של חתימת החוזה שנעשתה בזמנו. למותר לציין כי בשלב זה ביטול העסקה היה גובה מחיר יקר של עיכוב הבניה באופן ניכר, על העלויות הרבות הכרוכות בכך (מצד הפועלים, שכ"ד, מפקח הבניה ועוד). לתגובה זהה זכיתי גם ממנהל הסניף ומשירות הלקוחות שמפעילה החברה (פקס בעניין זה נשלח לחברה לצד שיחות טלפוניות שקיימתי עם נציגי שירות הלקוחות).

זאת ועוד. בתאריך 17.12.12 נקבע עמנו שיגיע המתקין להתקנת המטבח. אנו דרשנו עוד במועד החתימה הסופית על תוכנית המטבח את הגעתו של מתקין מסוים, ב"פרפקט ליין" התעלמו לגמרי מבקשה זו ושלחו אלינו מתקין אחר. המתקין הגיע באיחור של שעות רבות, ובמקום להופיע בבית בשעות הבוקר, כפי שסוכם, הגיע בשעות אחה"צ והתעקש לעבוד אל תוך שעות הלילה, תוך שהוא מסיים את התקנת המטבח בבית בבנייה שאין בו חשמל ורק לצורך התקנת המטבח אולתרה מנורה זמנית, בשעה 22:00. למותר לציין שבתנאים אלו לא היה ניתן כלל לבדוק את איכות ההתקנה ולהבחין בפגמים שהיו בה. בהתקנה זו סופקו דלתות שלא עליהן סוכם במעמד החוזה וכן היה חסר מייבש וסכו"מון שהופיעו במפרט המלא של תוכנית המטבח, על כן לא חתמנו על הטפסים עמם הגיע המתקין עם תום ההתקנה, המאשרים את שביעות רצוננו. בפניה לשירות הלקוחות נענינו כי הדלתות המבוקשות צפויות להגיע ביבוא מאיטליה, לא ידוע מתי. לאחר פניות חוזרות לחברה, הגיע המתקין שנית ב10.01.13 עם החלקים החסרים (כשעל הדלתות צוין בבירור שהגיעו מסין) והתקין את החלקים תוך שהוא מבטיח לעבור על כל הארונות ולוודא תקינותם. לא אני ולא רעייתי בקיאים בנגרות, אך במהרה התגלו לקויות בעבודתו של המתקין. למותר לציין כי במטבח ישנו שילוב בין אנשי מקצוע רבים: איש שיש, חשמלאי, אינסטלטור, איש גז... ונדרשנו בדחיפות להגעתו של המתקין על מנת להתאים את הארונות לצרכים השונים. מעבר לזאת, ביעוץ עם אנשי מקצוע הסתבר לנו כי מתקין המטבח הותיר את המטבח במצב סיכון שבו עלול השיש לצנוח בכל רגע, לגרום נזק אדיר לרכוש וחלילה גם לנפש שעלולה להמצא בסביבה (אנו הורים לשני ילדים בגיל הרך). זאת ועוד, המתקין הותיר פתח לא ברור בין סוף אחד הארונות לבין הרצפה שמאפשר למזיקים שונים כניסה זמינה למטבח וקינון בו, דבר שדורש טיפול מהיר וממוקד. כמו-כן, יש לציין כי המתקין לא סיים את התקנתו של אחד הארונות ובעצם לא ניתן כעת לאפסן שם דבר.
פנינו בפניות חוזרות ונשנות אל החברה וכן ישירות אל המתקין, במשך למעלה מ4 חודשים פניותינו היו לשווא והעלו חרס. גם כאשר נקבע מועד הגעה של המתקין אלינו, שכן היתה לו עבודה במרחק של 10 דקות נסיעה מביתנו, התקשר המתקין לדחות את הגעתו לבסוף שכן עבודתו התעכבה שם עד שעה מאוחרת (20:00). השתדלנו לגלות הבנה ומנגד הבטיח המתקין כי ידאג להגיע במהירות האפשרית לסיים את עבודתו כראוי. זה ארבעה חודשים שאנו מנסים בכל דרך, מתקשרים בכל שבוע אל המתקין ואל שירות הלקוחות, ובכל פעם נקבע לנו תאריך מחודש להגעתו (כשכמובן כל תאריך מחודש כזה דורש הערכות מצידנו ויציאה מוקדמת ממקום העבודה) והוא אינו מגיע.
בשבוע שעבר כשהתקשרתי לשירות הלקוחות שוב והתרעתי על הסכנות שהותיר המתקין בבית ודרשתי שיגיע לביצוע התיקונים הנדרשים, הודיעוני בשירות הלקוחות כי גם אם לא תהיה למתקין נסיעה לאזור, יידרש להגיע ולסיים את חובותיו. המתקין לא הגיע ולא יצר שום קשר. היום, יום ראשון, 02.06.2013, שוב התקשרתי לחברה ושוחחתי עם הנציגה יפית, אך הפעם נאמר לי כי לא ישלח אלי המתקין באופן יזום והוא יגיע רק במידה ותהיה לו עבודה נוספת באזור ושאם נתעקש שיגיע באופן מיוחד נתחייב בתשלום על סך 150 ש"ח.
למותר לציין כי חברות שונות שנזקקנו לשירותיהן במהלך המעבר לבית החדש סיפקו שירותים חוזרים ונשנים במידת הצורך מבלי שהדבר ידרוש מעל 4 חודשי המתנה צורמים ומבלי לדרוש תשלום בגין השירות.
תקינות המוצר סוג הנזק :
סיפוק 2 המגירות החסרות וכן החזר כספי בגין המגירה השלישית עליה שילמנו (500 ש"ח) ומתן שירות בהקדם לתיקון הליקויים במטבח פתרון נדרש :

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה