פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כסף עבור שירות במסגרת האחריות ואי עמידה בזמני השרותb נושא התלונה:
אלוני מוטי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי מכונת כביסה מסוג bauknecht בתאריך 3.10.2010 מדגם מס' 6518 ל - 8 שנים אחריות, כבר בשנה הראשונה היו תקלות במכונה, ועד היום הוזמנו טכנאים לשרות קרוב ל - 20 פעמים , עד היום הם כיבדו את האחריות ולא גבו כספים במסגרת האחריות, אחריות אגב הכוללת חלפים וכל סוגי החלפים וכן הגעת טכנאי תוך 24 שעות, ועל כל זה שולם מעבר לעלות המכונה סך של 1,788 ש"ח לצורך בטוח מקיף כולל למכונה ל - 8 שנים למען השקט הנפשי שלנו, אולם בתאריך 28.1.2014 בפעם הראשונה גבו מרעייתי סך של 610 ש"ח עבור כרטיס אלקטרוני, ולא די בכך אלא שהמכונה עובדת יומיים בלבד לאחר החלפתו ושוב המכונה שובקת חיים. אנא טיפולכם מול החברה להחזר הכסף ועמידה בזמני שרות כפי שלקחו על עצמם במסגרת האחריות.
אי עמידה בזמני שרות ומכונת כביסה לא אמינה בכלל סוג הנזק :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מורן עושרי, מנהלת שירות שם ותפקיד:
ברשותו של הלקוח מכונת כביסה תוצרת חברת באוקנכט, דגם WAT6518 שנרכשה בתאריך 05102010 ב"סלון חללית".
בעת רכישת המוצר, קיבל הלקוח מאת היבואן, קרדן סחר בע"מ, אחריות מלאה לשנה + 7 שנים נוספות כאחריות נוספת מוגבלת לאספקת חלקי חילוף תפקודיים ללא תמורה. האחריות אינה כוללת תשלום של ביקורי טכנאים ואו חלקים שאינם טכניים או חשמליים.

בנוסף לכך, ניתנה ללקוח האופציה, במסגרת המבצע שקיים היבואן, לרכוש אחריות נוספת לביקורי טכנאים. הלקוח אכן רכש אחריות מורחבת לביקורי טכנאים בלבד שנכנסה לתוקף בתאריך 051011 ותפוג בתאריך 051018.

לצערנו, החל מיום 010113 היבואן קרדן סחר בע"מ, הודיע על ביטול ההסדר לאספקת חלפים ללא תמורה, על כן והחל מאותו היום כלל הלקוחות נדרשים לשלם על חלקי החילוף.

בתאריך 26114 הלקוח פנה למוקד חברתנו ודיווח על תקלה במוצר ותואם שירות לטכנאי ליום 28114. במעמד הביקור, טכנאי החברה בדק את המוצר ומצא שיש צורך בהחלפת כרטיס אלקטרוני. הטכנאי הסביר ללקוח את נושא האחריות על החלפים ודרש תשלום עבור הכרטיס. הלקוח השתכנע ושילם עבור הכרטיס סך של 610 ₪ ונשלחה לביתו חשבונית מס' קבלה שמספרה 145000745.

עוד באותו היום הלקוח יצר קשר והלין על הנ"ל. בוצעה שיחת הבהרה ע"י סגנית מנהלת המוקד והוסבר ללקוח שאין באפשרותנו לזכות אותו עבור הכרטיס.

בתאריך 020214 הלקוח יצר קשר ודיווח על תקלה נוספת. הוסבר ללקוח שיש לו אחריות על התיקון שבוצע מספר ימים קודם לכן ותואם שירות טכנאי ליום 4214. במעמד הביקור טכנאי בדק את המוצר ומצא שיש צורך בהחלפת כרטיס נוסף, שהוחלף בו במקום ללא חיוב במסגרת אחריות על התיקון. בנוסף נפתחה קריאת המשך טיפול לבנד משופר.

החלק הוזמן ובתאריך 11214 הגיע טכנאי והחליף את החלק. שולם בחשבונית מס קבלה שמספרה 145001105 סך 344 ש"ח עבור בנד משופר.

ראוי לציין כי ע"פ תעודת האחריות של היבואן בכל מקרה הלקוח היה נדרש לשלם עבור חלק זה היות והאחריות אינה כוללת חלקי גומי, פלסטיק, זכוכית ופח.

אין ולא יכולה להיות מחלוקת בנושא היות ועבור מוצרי חשמל מסוג באוקנכט ואו ווירפול, החברה שהעניקה אחריות למוצרים ולחלקי החילוף, הינה חברת קרדן סחר בע"מ והעובדה היא שסופקה ללקוח תעודת אחריות של היבואן מצורפת ומסומנת כנספח ג' בה הוא מסביר את כל התקנון וגם בהתאם לתקנון המבצע מצורפת ומסומנת כנספח ד' הרחיב הלקוח את האחריות הרחבת שירות עבור ביקורי טכנאים. עובדה זו הייתה ונשארת כעובדה מוגמרת אשר אין עליה מחלוקת, כפועל יוצא אין כל ממש בטענה כי חברת שירות פלוס אחראית לאספקת חלקי חילוף בנוסף או במקום חברת קרדן סחר בע"מ.

חברת שירות פלוס מימשה את זכותה בהתאם לתקנון המבצע של האחריות המורחבת ומוגבלת, למכור ללקוחות קרדן סחר בע"מ, אחריות נוספת בגין ביקורי טכנאים בלבד, כפי שבוצע בפועל וכפי שמפורט בחשבונית מס קבלה שמספרה 105025787 שהומצאה ללקוח. כל ניסיון לצקת אחריות נוספת לשירות פלוס מלבד האחריות עליה שירות פלוס התחייבה, אינה עומדת במבחן המציאות ומוכחשת מכל וכל. אנו כחברת השירות עומדים בכל המטלות שהחוק מציב בפנינו ובכל פעם שהלקוח פנה לחברתנו לשם קבלת שירות הגיע טכנאי ועשה את עבודתו נאמנה, כל עוד היבואן עמד בהתחייבותו כלפי הצרכנים באספקת חלקי חילוף ללא תמורה.

חברת שרות פלוס למוצרי צריכה ביתיים בע"מ הינה חברת שרות למוצרי חשמל. החברה מספקת שירותים טכניים ליבואנים שונים בישראל ומשמשת כתחנת שרות קבלנית משנה לכל דבר ועניין ואינה אחראית לאספקת החלקים ללא תמורה.




תגובה:
מידה והלקוח מעוניין נוכל לבצע ביטול עסקה ולזכות אותו בקיזוז תקופת הניצול, דמי ביטול בסך 10 משווי העסקה ושווי מתנות במידה ונתנו ללקוח במעמד ביצוע העסקה, כל זאת תנאי העסקה שבוצעו עמו.

יש לציין כי ללקוח הוצעה האופציה לשדרג את האחריות לאחריות מורחבת הכוללת חלקי חילוף בעלות של 200 ₪ לשנה, אך הלקוח סירב בתוקף להצעה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה