פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהתחייבות אחריות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ 4 שנים רכשנו מכונת כביסה מבית באוכנט במחסני חשמל בחולון, קיבלנו אחריות ל8 שניםף כרגע המכונה התקלקלה ונמסר לנו כי אין אחריות יותר!!! מבקשים מאיתנו 900 ש"ח כרגע לעשות ביטוח חדש, מאחר וחברת קרדן סחר פשטה רגל, מה זה עניינינו, שילמנו 2000 ש"ח תוספת לאחריות ל8 שנים למה אני צריכה לשלם עכשיו על ביקור טכנאי 240 ש"ח+חלקים וביטוח חדש????
כספי סוג הנזק :
החזר כספי או מתן תמורה מלאה לכסף ששולם. פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מורן עושרי, מנהלת שירות שם ותפקיד:
ברשות הלקוחה מכונת כביסה תוצרת חברת באוקנכט, דגם WAE9012 שנרכשה ב- 161210.
בעת רכישת המוצר, קיבלה הלקוחה מאת היבואן, קרדן סחר בע"מ, אחריות מלאה לשנה + 7 שנים נוספות כאחריות נוספת מוגבלת לאספקת חלקי חילוף תפקודיים ללא תמורה. האחריות אינה כוללת תשלום של ביקורי טכנאים ואו חלקים שאינם טכניים או חשמליים.
בנוסף לכך, ניתנה ללקוחה האופציה, במסגרת המבצע שקיים היבואן, לרכוש אחריות נוספת לביקורי טכנאים. אכן רכשה הלקוחה אחריות מורחבת לביקורי טכנאים בלבד שנכנסה לתוקף בתאריך 090414 ותפוג בתאריך 161216.
בתאריך 060414 יצרה הלקוחה קשר עם מוקד חברתנו ודיווחה על תקלה במוצר. במעמד השיחה נציגת השירות הסבירה ללקוחה כי לצערנו, החל מיום 010113 היבואן קרדן סחר בע"מ, הודיע על ביטול ההסדר לאספקת חלפים ללא תמורה, על כן והחל מאותו היום כלל הלקוחות נדרשים לשלם על חלקי החילוף.
בנוסף בשיחה של הלקוחה עם מוקד חברתנו הוצע לך לבצע שדרוג לאחריות כך שתכלול גם את חלקי החילוף בסך של 200 ₪ לשנה שלצערנו סירבה הלקוחה להצעתנו זו.
אין ולא יכולה להיות מחלוקת בנושא היות ועבור מוצרי חשמל מסוג באוקנכט, החברה שהעניקה אחריות למוצרים ולחלקי החילוף, הינה חברת קרדן סחר בע"מ והעובדה היא שסופקה ללקוחה תעודת אחריות של היבואן בה הוא מסביר את כל התקנון וגם בהתאם לתקנון הרחיבה הלקוחה את האחריות הרחבת שירות עבור ביקורי טכנאים. עובדה זו הייתה ונשארת כעובדה מוגמרת אשר אין עליה מחלוקת, כפועל יוצא אין כל ממש בטענה כי חברת שירות פלוס אחראית לאספקת חלקי חילוף בנוסף או במקום חברת קרדן סחר בע"מ.
חברת שירות פלוס מימשה את זכותה בהתאם לתקנון המבצע של האחריות המורחבת ומוגבלת, למכור ללקוחות קרדן סחר בע"מ, אחריות נוספת בגין ביקורי טכנאים בלבד, כפי שבוצע בפועל וכפי שמפורט בחשבונית שהומצאה ללקוחה. כל ניסיון לצקת אחריות נוספת לשירות פלוס מלבד האחריות עליה שירות פלוס התחייבה, אינה עומדת במבחן המציאות ומוכחשת מכל וכל. אנו כחברת השירות עומדים בכל המטלות שהחוק מציב בפנינו ובכל פעם שהלקוחה פנתה לחברת השירות לשם קבלת שירות הגיע טכנאי ועשה את עבודתו נאמנה, כל עוד היבואן עמד בהתחייבותו כלפי הצרכנים באספקת חלקי חילוף ללא תמורה.
חברת שרות פלוס למוצרי צריכה ביתיים בע"מ הינה חברת שרות למוצרי חשמל. החברה מספקת שירותים טכניים ליבואנים שונים בישראל ומשמשת כתחנת שרות קבלנית משנה לכל דבר ועניין ואינה אחראית לאספקת החלקים ללא תמורה.
תגובה:
הוצע ללקוחה במעמד השיחה עם מוקד השירות, בה תואם השירות המוזכר לעיל לבצע לאחריות כך שתכלול גם את חלקי החילוף בסך של 200 ₪ לשנה שלצערנו סירבה הלקוחה להצעתנו זו.
בנוסף הלקוחה זכאית להנחה של 30 על חלקי חילוף.
במידה והלקוחה מעוניינת בביטול עסקה עליה לפנות לחברתנו בכתב לקבלת זיכוי בקיזוז תקופת הניצול, שווי מתנות ודמי ביטול.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה