פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה באחריות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏05 ‏יוני ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, ב05.06.14 ביקר טכנאי מטעם חברת שירות פלוס בביתי לצורך תיקון מכונת כביסה. במהלך התיקון היה צורך להחליף כרטיס . יש לי אחריות מלאה מטעם שירות פלוס על מכונה. אני מצוטטת את פרטי האחריות:
"הרחבת אחריות ל 8 שנים. כולל: שרות טכנאי ללא תשלום,חשמליים + מכניים + הובלה + חליפיים + 20 אחוז הנחה על פלסטיק וגומי" תחילת אחריות 25.01.2009
לאחר התיקון של המכונה חויבתי בעלות החלק על סך 600 ש"ח. טענה של מחלקת השירות שחברת באוכנכט לא מספקת יותר חלקים והחלק הינו של חברה אחרת. באחריות לא מצוין כי מדובר בחלקים מקוריים ואינני מבין מדוע נאלצתי לשלם סכום כ"כ גדול על מכונה באחריות מלאה של החברה.
ראו מספר קבלה בגין תשלום על החלק 1201759
ראו מספר קבלה בגין תשלום על הרחבת האחריות 131158
בכבוד רב,
ארקדי ***
כספי סוג הנזק :
החזרת מלוא סכום הכסף ששולם על חלק הנמצא באחריות מלאה פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
סיוון, שרות לקוחות שם ותפקיד:
ללקוח מכונת כביסה תוצרת חברת באוקנכט שנרכש בינואר 2009.
בעת רכישת המוצר, הלקוח קיבל מאת היבואן, קרדן סחר בע"מ, אחריות מלאה לשנה+7 שנים נוספות כאחריות נוספת מוגבלת לאספקת חלקי חילוף תפקודיים ללא תמורה. האחריות אינה כוללת תשלום של ביקורי טכנאים ואו חלקים שאינם טכניים או חשמליים.

בנוסף לכך, ניתן ללקוח האופציה, במסגרת המבצע שקיים היבואן, לרכוש אחריות נוספת לביקורי טכנאים. הלקוח אכן רכש אחריות מורחבת לביקורי טכנאים בלבד שנכנסה לתוקף בתאריך 25110 ותפוג בתאריך 24117.
חשבונית מסקבלה שמספרה A95003128 , בגין עסקה זו, נשלחה ללקוח בדואר ובו מופיע במפורש שהעסקה בוצעה עבור ביקורי טכנאים בלבד.

מיום 010113 היבואן קרדן סחר בע"מ, הודיע על ביטול ההסדר לאספקת חלפים ללא תמורה, על כן והחל מאותו היום כלל הלקוחות שקיבלו את האחריות המוארכת נדרשים לשלם על חלקי החילוף.

הנושא הוסבר ללקוח ולכן תואם שרות בהתאמה. לא נגבה מהלקוח ביקור טכנאי.

אין ולא יכולה להיות מחלוקת בנושא היות ועבור מוצרי חשמל מסוג באוקנכט, החברה שהעניקה אחריות למוצרים ולחלקי החילוף, הינה חברת קרדן סחר בע"מ והעובדה היא שסופקה ללקוחה תעודת אחריות של היבואן בה הוא מסביר את כל התקנון וגם תקנון החברה ובהתאם לתקנון הלקוח הרחיב את האחריות הרחבת שירות עבור ביקורי טכנאים.
עובדה זו הייתה ונשארת כעובדה מוגמרת אשר אין עליה מחלוקת, כפועל יוצא אין כל ממש בטענה כי חברת שירות פלוס אחראית לאספקת חלקי חילוף בנוסף או במקום חברת קרדן סחר בע"מ.

תגובה:
הוצע ללקוח לשדרג את הסכם השרות עמנו להסכם שיכלול חלקי חילוף. בכך יוכל הלקוח לקבל שרות הכולל גם חלקים.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה