סיוון, שרות לקוחות |
שם ותפקיד: |
ללקוח מכונת כביסה תוצרת חברת באוקנכט שנרכש בינואר 2009.
בעת רכישת המוצר, הלקוח קיבל מאת היבואן, קרדן סחר בע"מ, אחריות מלאה לשנה+7 שנים נוספות כאחריות נוספת מוגבלת לאספקת חלקי חילוף תפקודיים ללא תמורה. האחריות אינה כוללת תשלום של ביקורי טכנאים ואו חלקים שאינם טכניים או חשמליים.
בנוסף לכך, ניתן ללקוח האופציה, במסגרת המבצע שקיים היבואן, לרכוש אחריות נוספת לביקורי טכנאים. הלקוח אכן רכש אחריות מורחבת לביקורי טכנאים בלבד שנכנסה לתוקף בתאריך 25110 ותפוג בתאריך 24117.
חשבונית מסקבלה שמספרה A95003128 , בגין עסקה זו, נשלחה ללקוח בדואר ובו מופיע במפורש שהעסקה בוצעה עבור ביקורי טכנאים בלבד.
מיום 010113 היבואן קרדן סחר בע"מ, הודיע על ביטול ההסדר לאספקת חלפים ללא תמורה, על כן והחל מאותו היום כלל הלקוחות שקיבלו את האחריות המוארכת נדרשים לשלם על חלקי החילוף.
הנושא הוסבר ללקוח ולכן תואם שרות בהתאמה. לא נגבה מהלקוח ביקור טכנאי.
אין ולא יכולה להיות מחלוקת בנושא היות ועבור מוצרי חשמל מסוג באוקנכט, החברה שהעניקה אחריות למוצרים ולחלקי החילוף, הינה חברת קרדן סחר בע"מ והעובדה היא שסופקה ללקוחה תעודת אחריות של היבואן בה הוא מסביר את כל התקנון וגם תקנון החברה ובהתאם לתקנון הלקוח הרחיב את האחריות הרחבת שירות עבור ביקורי טכנאים.
עובדה זו הייתה ונשארת כעובדה מוגמרת אשר אין עליה מחלוקת, כפועל יוצא אין כל ממש בטענה כי חברת שירות פלוס אחראית לאספקת חלקי חילוף בנוסף או במקום חברת קרדן סחר בע"מ.
|
תגובה: |
הוצע ללקוח לשדרג את הסכם השרות עמנו להסכם שיכלול חלקי חילוף. בכך יוכל הלקוח לקבל שרות הכולל גם חלקים.
|
פתרון: |
|
|