פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי בלשון המעטה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.

לפני שנה וקצת רכשתי הרחבת אחריות מהחברה הנ"ל למכונת כביסה ל 7 שנים (כך נאמר לי בטלפון) במחיר 1500 ש"ח.
לאחר כחודש קבלתי את החשבונית הביתה ושם רשום 4 שנים. דנתי אותם לכף זכות אמרתי אולי לא שמעתי טוב והשארתי את זה כך.

לאחר כשנה (המכונה בת 5 שנים) נוצרה לי תקלה שבאמצע תוכנית המכונה נתקעה עם קוד שגיאה מסויים. לאחר שיחה טלפונית נקבע שזה מנוע.

הגיע הטכנאי פעם ראשונה עם מנוע לא מתאים.
לאחר כמה ימים הגיע פעם שנייה עם מנוע. לאחר שהלך ראיתי שהבעייה נותרה בעינה אך עם קוד שגיאה אחר.
עוד שבוע עבר והגיע טכנאי פעם שלישית עם מנוע לא מתאים.

פה כבר בקשתי מהם שיקחו את המכונה למעבדה ויבדקו אותה שם אך הם סרבו ואמרו שמתקנים את זה רק בבית הלקוח.

הגיע הטכנאי פעם רביעית והחליף מנוע וכרטיס אלקטרוני. עדיין אותה שגיאה.

עכשיו כבר ממש התעצבנתי ודרשתי את כספי בחזרה (נאמר לי בתחילת הרחבת האחריות שאני יכול בכל עת לבטל את האחריות ולקבל ההפרש). להערכתי אני אמור לקבל קצת יותר מ-1000 ש"ח.

הם סרבו לתת לי את הכסף מכיון שהחליפו לי חלקים יקרים.. מה הקשר?? אף אחד לא לא אמר לי שאם מחליפים לי חלקים אני לא יכול לבטל את האחריות!! נאלצתי להסכים שיגיע המנהל הטכני הוא החליף לי שוב מנוע. כמובן שלמחרת הבעייה שוב חזרה..

כבר שבעתי מטכנאים, אינני מבין למה היה קשה להם לקחת את המכונה לתיקון אצלם ואני דורש את כספי בחזרה. אני יותר מחודש בלי מכונה ונאלץ לבקש טובות מקרובי משפחתי שיכבסו עבורינו (והבן שלי עובר גמילה בימים אלו...)

בנוסף אציין שנאלצי להעדר מעבודתי בחלק מהפעמים שהגיע טכנאי.

תודה,
אייל
גם סוג הנזק :
מכונה חדשה/כסף הרחבת האחריות פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
סיוון, שרות לקוחות שם ותפקיד:
לאחר שיחה עם הלקוח, סוכם על ביטול העסקה שבוצעה עמו והחזרת התשלום באופן יחסי כולל דמי ביטול תגובה:
הפתרון שהוצע ללקוח היה לשביעות רצונו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה