פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מינוס והפסקת אחריות חד צדדית. נושא התלונה:
עמרי דני שם/כינוי:
‏יום שני ‏14 ‏יולי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לצערי רכשתי בספטמבר 2013 הרחבת אחריות למדיח כלים באוכנט משירות פלוס עד 2018 תמורת 1500 ש״ח. בפברואר 2014 עברתי דירה ממבשרת ציון לאשכולות בנגב, ליד באר שבע.

מסתבר כעת:
א. שירות פלוס הודיעו לי שלא נותנים שירות באזור באר שבע. כאשר גבו 1500 ש״ח לא הודיעו שיש מגבלות גיאוגרפיות כלשהן. היה ברור שהשירות יינתן בכל מקום עד 2018 כמובטח. כעת מתנערים מאחריות.
ב. ביקשתי דוח טיפולים במכונה [כך ביקשו במאור הנגב אליהם הפנו אותי שירות פלוס] - הם מסרבים לתת את הדוח הפשוט הזה למרות שנמצא ברשותם.
ג. זיכוי - בשלב זה לא ברור בכמה יזכו אבל מתוך קריאת תלונות קודמות ברור שאני ב״חברה טובה״ לגבי אופן חישוב הזיכוי.
אי יכולת לקבל שירות סוג הנזק :
לקבל זיכוי מלא בלי קנסות ובלי סיפורים כאשר הביטול ביוזמתם. לקבל את דוח הטיפולים במכונה מיידית פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
סיוון, שרות לקוחות שם ותפקיד:
תלונת הלקוח נבדקה. תעודת האחזקה שלנו מחריגה את נושא הכיסוי בכל מקום בארץ ואזור הכיסוי מוגבל לאזורים בהם החברה מספקת את השרות. מאחר והלקוח עבר לבאר שבע, מקום בו החברה אינה מספקת שרות באמצעות טכנאים מטעמה, הוצע ללקוח בכפוף לתנאי תעודת האחזקה לבטל את העסקה. בהתאם ולקבל החזר כספי כאמור בתעודת האחזקה. תגובה:
אופן חישוב ביטול העסקה בוצע והלקוח יזוכה בהתאם לתנאי העסקה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה