פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברה שלא יודעת לכבד את הלקוחות והכסף הפרטי של לקוחות נושא התלונה:
בידנר חוה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
עשיתי ביטוח אצלכם וביקשתי לשלוח לי מסמך על מה אני מבוטחת וסכום שאני צריכה לשלם דורשת כתוב על שחור לבן כמו שצריך להיות עד שאתם שולחים קבלה עם כל הפרטים. 8 ימים מתקשרת כל הזמן מבקשת מי זאת הבחורה שביטחה אותי מה השם שלה ודורשת מסמך כי בבנק אני רואה סכום ענק וכבר חוייבתי תשלום ראשון. לפני שאני מבטלת תשלום שני וכל התשלומים דורשת לדעת מה הם הביטוחים שלי ושם הבחורה שטפלה בי

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
סיוון, שרות לקוחות שם ותפקיד:
הלקוחה ביצעה עסקה וביקשה לקבל את פרטי העסקה + קבלה בדואר תגובה:
פרטי העסקה + קבלה נשלחו בדואר כבר בשבוע שעבר בתקווה שהשבוע יגיעו לידי הלקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה