פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החברה מתעמרת בלקוחות ולא מכבדת הסכם ביטוח נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏12 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אליהו איתן 12, ראשל"צ כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
יש ברשותי מכונה מתוצרת באוקנכט בת 7 שנים (משנת 2003), שרכשתי עבור אימי אשר נפטרה.
למכונה יש אחריות לשנה מלאה + שנים לחלפים, מלבד תשלום עבור ביקור הטכנאי.
התקשרתי לשירות פלוס וביקשתי להזמין טכנאי. בהתחלה הנציגה שענתה לי, אמרה שאין לי אצלם ביטוח, כי הודעתם להם שרכשתי את המכונה רק ב 2006. אין לי מושג על מה היא מדברת, כי שלחנו את השובר של התעודה מיד עם הקניה.
הנציגה אמרה לי שמחיר ביקור טכנאי הוא 180 ש"ח + מע"מ. אמרתי לה שבהסכם שיש לי איתם, כתוב שזה 120 ש"ח + מע"מ לפי מדד יולי 2002, ואין סיכוי שזה מגיע ל 180 ש"ח. מאוחריתר בדקתי באתר הלשכה המרכזית והסכום המדוייק הוא 136.80 ש"ח.
הנציגה שאלה מה התקלה, ואמרתי לה שהתוף קופץ ודופק בזמן סחיטה, כך שנראה לי שיש בעיה עם הבולמים וכמו כן משאבת המים נתקעת מידי פעם ועושה רעש של גלגל שיניים שמחליק, עד שהיא משתחררת.
הנציגה אמרה שאם מחליפים בולמים, שאדע שיש צורך להחליף גם גומיות, שלא מכוסות בביטוח. שאלתי על איזה גומיות היא מדברת ומאין היא יודעת מה צריך להחליף לפני הבדיקה. בתגובה היא אמרה שיש גומיות סביב המיסבים של הבולם (המצואה שלהם- הבולם, המיסב והגומיות הם יחידה אחת שמגיעה כך מהמפעל, הסתבר לי בהמשך). עוד היא אמרה, שכשהם מחליפים, הם מחליפים את כל ה"ערכה" של החלקים ובכל מקרה, יש צורך לקחת את המכונה למעבדה שלהם.

עקב כך, ביקשתי לדבר עם מנהלת השירות והעבירו אותי לבחורה בשם סיון שהזדהתה כמנהלת השירות (למרות שמאוחר יותר התברר שהיא רק אחראית משמרת במוקד). אמרתי לה שלא מקובל עלי שהם לא מכירים בביטוח ושלא הגיוני שצריך לקחת את כל המכונה כדי להחליף 2 בולמים.
בתגובה סיון אמרה שהיא מבינה שאימי נפטרה ולכן בכל מקרה אין לי ביטוח, כי מבחינתם זו העברת בעלות (!!!???#$@!). היא עוד הוסיפה, שהיא בדיוק בקו השני במקביל עם חברת קרדן סחר (היבואנית), שמנחה אותה לגבות ממני מחיר של ביקור רגיל בסך 210 ש"ח + מע"מ.
בדיעבד גיליתי שגם ה"שיחה" הזו היא פרי דמיונה של סיון.

אמרתי לה שאני לא מבין על מה היא מדברת ונשמע שהם פשוט לא רוצים לתת לי שירות. המכונה נקנתה על ידי עבור אמא שלי והיא נמצאת באותה כתובת שמעודכנת אצלה כשאני מתגורר בה.
בסופו של דבר הם שלחו לי טכנאי, שנכנס הביתה ואמר מיד שאין אחריות על הבולמים- האבסורד במיטבו!! אמרתי לו שבאחריות מופיע שאין אחריות רק על חלקי פלסטיק, זכוכית וגומי, אז הוא אמר "נו, ומה זה בולם?" ואחר כך הוסיף "הרי לא מצויין שכן יש אחריות לבולם". אמרתי לו שבולם זה חלק תפקודי ובאחריות מצויין רק מה שאין עליו אחריות, לא מה שיש עליו.
הבנתי שאין גבול לנסיונות ההתחמקות העלובים של שירות פלוס ושזו סוג של מדיניות מבחינתם לנסות לנער את כל הלקוחות שרכשו מכשירים עם הרבה שנות ביטוח, כנראה בשיתוף פעולה ובידיעת עם קרדן סחר, לפי ההתנהלות בהמשך.

הטכנאי בדק את המכונה ו"להפתעתי" גילה כמובן שהכל תקין, אחרי שהפעיל את המכונה ל2 דקות עם 3 חולצות וללא שום עומס. ברור לי לחלוטין שאם הייתי לקוח ללא ביטוח שמשלם עבור החלקים, הם היו בודקים, רואים את הבעיה ומחליפים מיד את הבולמים והמשאבה שעושה רעש של גריסה. כשהוא פתח את המכונה מאחור, הרגשתי עם האצבע שכל התושבת שלהם מלאה בשמן, שאותו מצאתי לפעמים גם על הריצפה. הטכנאי טען שזה נורמלי לחלוטין. מעולם לא היתה לי מכונה שטיפטפה שמן מהבולמים על הריצפה. הרי ברור שזה מצב של בלאי.
הטכנאי ביקש שאשלם 150 ש"ח עבור הביקור. אמרתי לו שאני אשלם רק כשהמכונה תתוקן ושאני לא פרה חולבת עבור משחקי ה"ביקור ללא תיקון" שלהם.

בעקבות ביקור הטכנאי שלא הסכים לתקן, פניתי למנהלת השירות בחברת קרדן סחר- הגב' עידית שאמרה שהיא תפנה למנהלת השירות ב"שירות פלוס". כעבור כמה שעות עידית חזרה אלי בשיחת ועידה יחד עם "מאירה", מנהלת שירות ב"שירות פלוס".
לפי דעתה של עידית, מאירה אמרה לי שהם מוכנים לשלוח לי טכנאי אחר, אך הפעם אני נדרש לשלם עבור הביקור מראש. הבקשה הזו הזויה למדי, שכן לאחר אובדן האמון המוחלט שלי בהם ולאחר שהבנתי שהם עושים כל מעשה נלוז כדי להתחמק מלתת שירות, אני פשוט לא מאמין שהטכנאי השני יחרוג מ"מדיניות" השירות הגרוע וההתכחשות לביטוח בכל מחיר, כפי שמקפידה לעשות כל כך "שירות פלוס".

אמרתי למאירה שזה ממש לא מקובל עלי, שכן יש ברשותי מכונה מבוטחת ולא תקינה, ושהם לא יכולים לפעול נגדי באופן מפלה ולדרוש דמי ביקור מבלי לתקן את המכונה ולכן אני מצפםה שהם יגיעו, יתקנו ורק אז יחייבו אותי.
מאירה, בשיתוף וצידוד הגב' עידית מחברת קרדן סחר, אמרו שאם כך הם לא ישלחו אלי טכנאי.
עקב כך, הודעתי להן שבכוונתי להזמין טכנאי פרטי לתיקון הליקויים ובלית ברירה, אגיש נגד החברה תביעה בבית דין לתביעות קטנות. מאירה איחלה לי בהצלחה, ולאחר התביעה, בהחלט אחזור לכאן כדי לעדכן על תוצאות המשפט, שם אפרוש בפני השופט את כל ההתנהגות השערורייתית של החברה הנוראית הזו, ששכנעה אותי גם לא לרכוש יותר שום מוצר מתוצרת Bauknecht או ביבוא של קרדן סחר, שלא דואגים לתת שירות ללקוחות שלהם באמצעות חברות הוגנות באופן אלמנטרי.

בושה וחרפה לחברה שעושה שימוש אפילו בנפטרים, כדי לתרץ ולהתחמק מלתת שירות למי שהיא מחוייבת לכך לפי חוק. אם לא יתעשתו, יש בכוונתי להגיש נגדם תביעה עד סוף החודש, לאחר שאתקן את המכונה באופן פרטי בלית ברירה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון מיידי של הבולמים הנוזלים שגורמים לתוף לקפוץ ולדפוק וכן תיקון ומשאבת המים החורקת פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה