פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מחפיר מתחת לכל ביקות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מעל לשלושה שבועות אני מחכה לטכנאי.
ואלו פרטי המקרה :
לפני למעלה משלושה שבועות התקלקלה מכונת הכביסה שלי. הזמנתי טכנאי משירות פלוס בה מבוטחת המכונה. הגיע טכנאי אמר שחסרים חלקים ועליו להזמין אותם מהמחסן. מאז אני מתקשרת כל כמה ימים לשירות והתשובה שאני מקבלת היא כי החלקים אמורים להגיע עוד כמה ימים ואז הם יתקשרו אלי. כך זה נמשך למעלה משלושה שבועות. כאשר ביקשתי לדבר עם האחראי מיטל, סיוון מירב כל אחת בתורה הבטיחה לי שהמנהל הטכני יתקשר אלי. הגדילה לעשות חן שהפעם טענה שהחלקים נמצאים אצל המנהל הטכני והוא יתקשר לתאם איתי, וסרבה לתאם לי פגישה עימו וסרבה להעביר אותי לאחראי אליה. באתר השירות ישנו רק הטלפון של מוקד השירות ואין עם מי לדבר.
אני מבקשת שיתקנו לי סוף סוף את המכונה, והחזר על התשלומים ששילמתי למכבסה.

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מאירה, אחראית שימור לק שם ותפקיד:
מדובר במכשיר משנת 2007 שטופל ע"י מספר טכנאים, ולצערנו נגרם נזק כולל למכשיר (מנוע, מייסבים, כרטיס אלקטרוני, גו"ח ומנגנון דלת). לצערינו היה עיכוב באספקת החלקים הדרושים ועל כן תיקון התקלה התעכבה, וכן נתגלו תקלות נוספות תוך כדי תיקון המוצר. תגובה:
נכון לאתמול המוצר עובד תקין. למרות כל האמור לעיל, החלקים שהוחלפו וזמן הטיפול שלנו במוצר, הלקוחה לא חוייבה על התיקון ונמסר לה פיצוי לשביעות רצונה. אנו מאחלים לה המשך שימוש נעים במוצר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה