פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון מייבש כביסה שעדיין באחריות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏25 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הכשרת הישוב 23 , ראשל''צ כתובת:
ראשל''צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25/11/2010 הגיע טכנאי ע"מ לתקן את מייבש הכביסה מתוצרת באוקנכט שיש ברשותי מזה מספר שנים – המכשיר עדין במסגרת האחריות.
הטכנאי החליף רצועה וציין שיש צוריך להחליף גם מספר ספוגים אשר מחזיקים את התוף ובולמים זעזועים, ספוגים אלו לא היו ברשותו והוא אמר שיחזור תוך מספר ימים ע"מ להשלים את התיקון. הטכנאי לקח 300 ש"ח על התיקון ועזב כשמייבש מושבת ולא עובד.

בתאריך 14/12/2010 ניהלתי שיחה עם נציגת שירות של חברת "שירות פלוס" שאמרה שאין ברשותם את החלקים הנדרשים והם יגיעו בשבוע הבא.
בתאריך 23/12/2010 שיחה נוספת עם נציגת שירות פלוס – שוב החלקים עדיין לא הגיעו הובטח שיגיעו בעוד "מספר ימים" ביקשתי לשוחח עם מנהל השירות והובטח לי שיחזור אלי תוך 24 שעות.
בתאריך 2/1/2011 שיחה נוספת עם נציגת שירות פלוס – שוב החלקים עדיין לא הגיעו הובטח שיגיעו בעוד "מספר ימים" ביקשתי לשוחח עם מנהל השירות והובטח לי שיחזור אלי תוך 24 שעות.
בתאריך 3/1/2011 שיחה נוספת עם נציגת שירות פלוס – שוב החלקים עדיין לא הגיעו הובטח שיגיעו בעוד "מספר ימים" ביקשתי לשוחח עם מנהל השירות והובטח לי שיחזור אלי תוך 24 שעות.
בתאריך 5/1/2011 שיחה נוספת עם נציגת שירות פלוס – שוב החלקים עדיין לא הגיעו הובטח שיגיעו בעוד "מספר ימים" ביקשתי לשוחח עם מנהל השירות והובטח לי שיחזור אלי תוך 24 שעות.
בתאריך 6/1/2011 שלחתי במתב בפקס לשירות פלוס וכן ליבואן באוקנכט בישראל – חברת קרדן סחר בע"מ.
בתאריך 9/1/2011 שוחחתי עם שירות הלקוחות של חברת קרדן הטבטח לי שהנושא בטיפול ויחזרו אלי עם תשובה באותו היום.
בתאריך 12/1/2011 שוב שוחחתי עם שירות הלקוחות של חברת קרדן הובטח לי שהנושא בטיפול ויחזרו אלי עם תשובה באותו היום.

חברת שירות פלוס נציגיה ומנהליה לא חזרו אלי ולו פעם אחת, כל ניסיונות התקשורת שלי עימם הסתימו במסכת שקרים אחת ארוכה כאשר בכל פעם מחדש מבטיחים שיחזרו ולא עשו זאת.

אני אם חד הורית לשלושה ילדים קטנים הקושי היומיומי שבהתמודדות עם בעיות הכביסה של משפחה גדולה אותה אני מפרנסת בעצמי פוגע ביכולתי להיתפרנס ולספק את צרכי ילדי , אין ברשותי את הכסף לקנות מייבש כביסה חדש והעובדה שמייבש הכביסה מושבת פוגעת באופן קשה בהכנסתי (אני עצמאית) ובאופן ישיר גם בילדי הקטנים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי + פיצוי הולם פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מאירה, אחראית שימור לק שם ותפקיד:
לאחר דין ודברים מול היבואן של המכשיר, הוחלט להחליף ללקוחה את המייבש. תגובה:
הוחלף המייבש לשביעות רצונה של הלקוחה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה