|
|
|
|
|
|
שרות מינוס מינוס גרוע ביותר |
נושא התלונה: |
יום שני 07 פברואר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ראשון לציון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני 3 שבועות התלוננתי על תקלה במכונת הכביסה מסוג וירפול (יש לי ביטוח בחברת השירות שירות פלוס) הטכנאי הגיע והדיאגנוזה היתה שצריכים חלקים להחליף חיכינו שבוע והגיע שוב הטכנאי ואחרי החלפות טען שצריך להחליף את הטיימר ולחכות שוב שיגיע מחו"ל, היום הגיע הטכנאי החליף את הטיימר ואז גילה שחסר חלק וצריך שוב להזמין ולחכות עוד שבוע. כשאני מתקשרת ומבקשת לדבר עם הממונה לא נותנים לי והוא לא יוצר קשר, איני מבינה מדוע צריך לחכות כל שבוע לחלקים ואי אפשר לקבל טיפול מידי, מדוע אין מכונה חילופית איך יתכן להחזיק משפחה בלי מכונת כביסה שלושה שבועות וזה לא נגמר. האם לזה יקרא שירות פלוס??? אני רואה שיש עוד הרבה תלונות הדומות לשלי לצערי הרב.
|
|
|
|
|
|
|
|
שירות פלוס שירות לקוחות
, תגובה:
|
מאירה, אחראית שימור לק |
שם ותפקיד: |
לצערנו עקב חוסר במלאי אצל היצרן נתקבלו החלקים הרלוונטים באיחור. |
תגובה: |
לאחר קבלת החלקים המכונה תוקנה לשביעות רצונה של הלקוחה השבוע ואנו מאחלים לה השמך שימוש נעים במוצר. |
פתרון: |
|
|
|