פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
יש לנו בטוח למכונת כביסה בשרות פלוס- כבר שבועיים אין לי מכונת כביסה וזו הפעם השלישית שמגיע טכנאי ובכל פעם טוען שישנה בעיה שונה- טכנאי לא מקצועי ובכל פעם לטענו החלק לא כלול במחיר הביטוח. ביקשתי את ההסכם ושלחו לי דף פרסום כללי ללא ההסכם הכתוב. אין מענה לטלפונים ועד שעונים אף אחת מהנציגות לא יודעת לענות לי תשובה לא מוכנים להעביר לאחראית ועד שהגעתי לאחראית גם זו מבטיחה להתקשר למחרת וכמובן שהטלפון לא הגיע. נציגת השרות אומרת שלי "את לא לקוחה קלה"- ממש יחס מזלזל. מעולם לא נתקלתי בכזה שרות וחוסר מתן מענה. מה עוד שטכנאי השרות החליף לי גומיה שעליה שילמתי 250 ש"ח וביום למחרת לקח אותה בחזרה לבקשתי ואף לא היה מוכן לחתום לי שלקח חלק זה בחזרה - לדעתי זו ממש גניבה. למכתב ששלחתי למנכ"ל החברה לפני כשבוע לא נעניתי גם כן- אובדת עצות ועצבנית!!!!!
כספי, עלבון סוג הנזק :
מענה מאדם מוסמך, תקון המכונה והתנצלות הולמת פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מאירה, אחראית שימור לק שם ותפקיד:
במקרה המדובר הלקוחה פנתה אלינו לראשונה לפני כשבועיים בתלונה על נזילת מים. לא נמצאה נזילה כיוון שהמכונה לא עבדה בכלל, ולא ניתן היה למצוא את מקור הנזילה. במקביל נעשה ניסיון לאתר את התקלה באמצעות חלקים. לאחר החלפתם, המכשיר עבד ואז נתגלתה נזילה שמגיעה מכיוון הדוד, כנראה כתוצאה מחדירה של גוף זר לתוך המכונה. לצערנו הלקוחה אינה מאפשרת לבדוק את מקור הנזילה, ולא מוכנה לדבר עם אף גורם בחברה למעט המנכ"ל, גם כשמנהל טכני מבקש להסביר לה את מקור התקלה. הסירוב הנ"ל, שאינו מובן, מאריך בצורה משמעותית את הטיפול בלקוחה, ואינו מאפשר לנו לסיימה. תגובה:
אנו מוכנים להמשיך את מתן השרות ללקוחה במהירות האפשרית וזאת לאחר שתתרצה לקבל את השרות מאיתנו בהתאם ובכפוף לתנאי האחריות המוארכת המוגבלת שיש למכשיר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה