פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב בן חודש ימים בהספקת חלקי חילוף נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
ראשון לציון כתובת:
תיאור הבעיה:
מנוע מכונת הכביסה שלי התקלקל
חברת שרות פלוס-אצלם אני מנויה, לא יכולים לספק לי מנוע חדש, כיוון שחברת קרדאן סחר מתעכבת בהספקה - אינני יודעת מדוע.
יצויין שמזה חודש הבעיה נמשכת ולקוחות רבים סובלים כמוני.
יש לי ב"ה 5 ילדים כ"י, הרבה כביסות,
אצל השכנות אני מכבסת את הבגדים הדחופים. הדבר גוזל רבות מזמני וכוחי, מסב לי צער ועגמת נפש רבה, וכבר מס' בגדים התעפשו מרטיבות ממושכת.
הספקה מיידית של החלפים ופיצוי פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מאירה, אחראית שימור לק שם ותפקיד:
אכן היה עיכוב באספקת החלק מהיצרן. בתאריך 3.3.11 הוחלף המנוע לשביעות רצונו של הלקוח. תגובה:
אנו מאחלים ללקוח המשך שימוש נעים במוצר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה