פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכונת כביסה שהתקלקלה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏24 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רח' הכשרת היישוב 23 ראשל"צ כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10/3/05 הגיע מתקין מטעם "שירות-פלוס" להפעיל מכונת כביסה מסוג AEG דגם 508000 לאחר ההפעלה בביתנו מכר לנו המתקין פוליסת ביטוח לתקופה של 5 שנים בנוסף ל3 שנים אחריות שהחברה נותנת , לשאלתנו מה הפוליסה כוללת ענה המתקין : "כולל הכל חוץ מחלקי פלסטיק קוסמטיים " ואף ציין זאת בכתב ידו על הקבלה , בתאריך 24/2/11 נפתחה קריאה לתקלה במרכז השירות וציון בפני המוקדנית שככל הנראה התוף נפל ממקומו , בתאריך 28/2/11 הגיע טכנאי וזיהה "אוזן" שמחזיקה את התוף "קרועה" , הטכנאי אמר שבדר"כ במקרה כזה מוחלף תוף אבל הוא ינסה לעשות "קומבינה" שמרכיבה חלק מתאם על האוזן הקרועה וזה כרוך בתשלום של 258 ש"ח ,אשתי סירבה לעיסקה והראתה לו קבלה שרשום בה שהביטוח כולל חלקי חילוף הטכנאי טען שמדובר בחלקי חילוף טכניים בלבד ואשתי אמרה שזה לא מה שאמר המתקין ,הטכנאי שוחח בטלפון עם מנהל עבודה בשם אסולין וזה אמר אם אמר שבלי תשלום אין עבודה כשאשתי בקשה לדבר עם המנהל הטכנאי סירב ומסר רק את שמו והלך ,מעיון חוזר בתעודת הביטוח רשום בסעיף 3 : " אנו מתחייבים לתקן כל קילקול במכונת הכביסה ,כל פגם בייצור או עבודת גמר והחליף כל חלק בה שטעון החלפה בהקדם האפשרי" , מבחינתני זו תעודת ההתחייבות הרלוונטית למקרה זה , מבירור שעשיתי עם המוקדנית בשם מירב אתמול 1/3/11 היא אמרה שברור שהתוף יוחלף אבל אנחנו אמורים לשלם על הקריאה והשירות והאוזן שהיא חלק פלסטיק שלא מגובת בתעודת האחריות 258 ש"ח לא הסכמתי לדבריה , משום שלא רשום בתעודת הביטוח שום סעיף שמאשר את דבריה ,כשבקשתי להעביר את תלונתי לגורם יותר מוסמך היא נתנה לי מס' פקס של מנכ"ל החברה אילן לביאן ובקשה שאני ישלח לו את תעודת הביטוח ופירוט של התלונה , לבקשתי לדבר איתו או עם מנהל התיפעול בשם אסולין נענתי "אנחנו לא נותנים לדבר עם מנהלים " , שלחתי אתמול פקס עם תעודת הביטוח ודף הסבר על התלונה ולא נעיניתי עדיין , פניתי אתמול שוב למוקדנית כדי לדעת אם הפקס הגיע ליעד אבל לא קבלתי תשובה ביקשתי את מס' הטלפון או הסיכום של הביקור של הטכנאי שהיה בביתי אך נעינתי בשלילה
אנחנו משפחה שמונה 6 נפשות עם ילדים קטנים ו"הרי" הכביסה הולכים ומצברים בבית .מצפים לתגובה וטיפול בהקדם ללא השתתפות כספית

כספי, ועוגמת נפש מדרך הטיפול וההתייחסות סוג הנזק :
תיקון מכונת הכביסה ללא השתתפות כספית לאלתר כולל החלפת התוף ללא "קומבינות" פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מאירה, אחראית שימור לק שם ותפקיד:
לפי בירור עם הטכנאי שהיה בביקור אצל הלקוח בתאריך 28.02.11 ללקוחה יש מכונת כביסה דגם 50800 של A.E.G . ללקוח יש הרחבת אחריות של חברתינו בהתאם ובכפוף לתנאי כתב השרות. האחריות המקורית למוצר הסתיימה בתאריך 09.03.08. מאחר והמוצר מ-2005, במעמד הביקור נמצא שיש צורך להחליף חלקים שאינם כלולים באחריות חלקי פלסטיק שנשברו בתוף המכשיר (אוזניים וקפיצים לדוד). ניתנה הצעת מחיר של 258 ₪ במקום החלפת חצי דוד בעלות של 700 ש"ח אך הלקוח סירב לתיקון בתשלום בטענה שכתב השרות שרכש כולל גם את התיקון הנ"ל , הוסבר ללקוח כי האחריות למוצר הינה כנגד ביקורי טכנאי וחלפים תפקודים, וחלקי פלסטיקה וגומי אינם כלולים באחריות. הלקוח כאמור סירב לתיקון ודרש שנתקן את המוצר ללא כל עלות.
תגובה:
יש לציין כי הנזק שנגרם למכשיר הוא גדול ובעצם צימצמנו את העלות למינימום האפשרי. במידה והלקוח יחליט לקבל את שרותינו נשמח לעשות כן בהתאם ובכפוף לכתב השרות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה