פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות שירות ואמינות טכנאי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏24 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ראשלצ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד מר שמעון תורגמן שירות פלוס

תלונה בן לולו דניאל איכות שירות 086601401

א- המכונה שלי החליפה פעמיים אטם .
27/3/07 – אטם ראשון לאחר שהוכח שהמקורי איתו[ ועליו התלונות של אי ההתאמה בזמנו] הגיע המכונה לא מתאים. ולמרות הכל שלמתי על אטם חדש משודרג. .[בעל שפה רחבה למניעת לכידת גרביים]
10/10 – הטכנאי שהגיע להחליף מנוע משאבה טען שהאטם שחוק,קרוע ולכן צריך להחליפו . ואכן החלפנו אותו תמורת 300 ₪ . [ יצוין כי אותו ביקור נעשה לאחר שהטכנאי לא הגיע לביקור שנקבע לו ואחר בשבוע ימים ].
מתברר כי הטכנאי לא דיווח לכם על החלפת האטם וכעת מתכחש לעובדות.
כמו כן אני ואשתי מוכנים למסור הצהרה כי הטכנאי החליף את האטם ואף שידל אותנו לעבוד דרכו ולא דרכיכם. [ אפילו בבית משפט]
כמו כן הטכנאי מדבר בגסות ובאיומים [ בתי ממש פחדה ממנו]
הטכנאי הודה בפני בשיחה טלפונית שהאטם הקיים כעת במכונה אינו מתאים [ זהו האטם שהוא עצמו החליף לי לפני 3 חודשים] ב10/10 .
כיון שייש שני סוגי אטם למכונה המיושן והמשודרג [ בעל שפה רחבה למניעת תפישה של גרביים ] וכיון שאתם טוענים כי על פי הרישומים אצלכם קיים אצלי במכונה האטם המשודרג[ שהוחלף ב27/3/07] אני מוכן כי יבוא טכנאי אלי הביתה עם האטם השודרג וישווה בין האטמים אם מדובר במשודרג אשלם מחיר מלא, ואם לא אזי עליכם לפצות אותי [ כמובן שתהליך לא יתבצע על ידי אותו טכנאי]
אילו הן העובדות לאשורן . .
מבקש ליצור עמי קשר בדחיפות

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מאירה, אחראית שימור לק שם ותפקיד:
לצערנו הלקוח בוחר להציג בדרך שלא תואמת את המציאות, ופנה בכל אמצעי אפשרי דרך כל ארגון להוכיח את טענתו כנגד חברתנו. החברה הגיבה לכל המכתבים שנשלחו אלינו מגורמים שונים. להלן דוגמא אחת:


01.03.11


לכבוד
אמון הציבור
נציג מטפל : זיו



הנדון : תלונה מספר 161156


אנו מודים לכם על פנייתכם בשם מר בן לולו. לצערנו תלונתו של מר בן לולו רצופה אי דיוקים (בלשון המעטה). להלן השתלשלות המקרים כפי שידוע לנו:

1. בתאריך 24.02.11 ביקר טכנאי בבית הלקוח בטענה שגרביים נקרעות ומתפוררות. בבדיקת הטכנאי נמצא שיש צורך בהחלפת אטם הדלת שאינו כלול באחריות המוצר ועל הלקוח לשלם עבורו. לטענת הלקוח האטם המדובר הוחלף בתאריך 10/10 דבר שלא היה ולא נברא (בביקור זה הוחלף מנוע במסגרת האחריות).
2. על פי הרישומים בחברתנו, האטם הוחלף בתאריך 27.03.07 (לפני כשלוש שנים) ולא קודם, אלא אם כן טיפלו במוצר חברה או טכנאי אחר ללא ידיעתנו.
3. לטענתו כי הטכנאי אמר בזמנו כי "האטם אינו מתאים ולכן צריך להחליפו" אין כל שחר ואין כל ביסוס לאור העובדה שהמוצר עבד כהלכה במשך שלוש שנים.
4. ראוי לציין כי הביקור האחרון בוצע ע"י הטכנאי בליווי סגן מנהל טכני (החתום מטה). במעמד הביקור בוצעו מספר שיחות עם הלקוח (שלא היה נוכח בבית) בהן הוסבר והובהר לו כי טענתו שהאטם הוחלף לפני 3 חודשים אינה נכונה, ואף נעשה ניסיון לבוא לקראתו בהנחה משמעותית בעלות החלק, אך הלקוח סירב בכל תוקף לשלם עבור האטם ולכן האטם לא הוחלף.
5. יצוין כי גם בטענה כי הטכנאי ניסה לשדל לבצע את התיקון דרכו באופן פרטי ושלא דרך החברה לא נמצא כל ביסוס או הוכחה למעט מה שנאמר ע"י הלקוח.

לסיכום, נשמח לעמוד לרשות הלקוח ולהחליף את האטם דלת באם הלקוח יביע את הסכמתו לשלם עבור האטם, שכאמור אינו כלול באחריות למוצר שברשותו.



בברכה ,

יוסי אסולין - ס. מנהל טכני
שרות פלוס בע"מ
תגובה:
במידה וללקוח יש הוכחות לטענותיו השונות הוא מוזמן לפנות אלינו שוב. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה