פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע לא תוקנה תקלה נושא התלונה:
מישורי בעז שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני 7 שנים רכשתי מכונת כביסה BAUKNECHT עם אחריות מורחבת ל 7 שנים ששילמתי תוספת על שירות זה במהלך שנים אלו הזמנתי את שירות פלוס מספר פעמים ותיקנו לשביעות רצוני לפני 3 חודשים הסתיימה האחריות והציעו לי לחדש את האחריות ל 3 שנים ואכן חידשתי אחריות .
לפני כחודש התגלתה בעיה במכונה {לא מכניסה מספיק מים לתוף} הזמנתי טכנאי שבדק ואמר שאנחנו לא מפעילים את המכונה בצורה נכונה דבר תמוהה מקץ של 7 שנים ללא בעיות הטכנאי הלך והמכונה המשיכה לא לעבוד כמו שצריך התקשרתי וביקשתי טכנאי אחר ואמרו שאין בעיה רק שעליי להמתין 3 מים ולא יומיים עקב בקשה חריגה הסכמתי להפתעתי הגיע אותו טכנאי והפעם אכן הבחין שקיימת בעיה במדיד של המים לדבריו אין לו את החלק אבל הוא ניקה את המדיד ובאם יהיו בעיות שנתקשר שוב { נפסיד שוב חצי יום עבודה} התקשרתי מיידית לשרות נאמר לי שמנכ"ל בחו"ל ויש מנהל שיחזור אלי בעוד שעה לאחר שעתיים שוב התקשרתי ושוב נאמר יחזרו אליך וכך גם בשיחה השלישית לא חזרו אלי התקשרתי שוב ביום שישי אמרו שיחזרו אליי ביום ראשון ביקשתי שיגיעו לתקן את המכונה ולהפסיק מיידת את הביטוח.

בברכה
בעז מישורי
טל 0506276647
לא החליפו חלק סוג הנזק :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מאירה, אחראית שימור לק שם ותפקיד:
טכנאי החברה שגילה כי יש להחליף מד גובה מים ומנוע, שאכן הוחלפו אתמול. לאחר בדיקת הטכנאי נמצא כי המוצר תקין. תגובה:
מקווים שהמוצר יעבוד לשביעות רצונו של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה