|
|
|
|
|
|
זלזול בלקוח שצריך תיקון מכונת כביסה שירות על הפנים |
נושא התלונה: |
שיטרית רחלי |
שם/כינוי: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני שבועיים התלוננתי על בעיה במכונת הכביסה נציג של החברה הגיע והודיע שהתקלקלו הלגרים אני ממתינה כשבועיים להחלפת הלגרים אף אחד מהשירות לא טרח להודיע כי התיקון יתעכב ובכל פעם שמתקשרים ומבקשים לדבר עם מנהל כמובן מנתקים אותך אחרי שאתה משלם אין מי שידבר איתך כמובן ! וכל זה שאני עם שלושה ילדים קטנים בבית
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
שירות פלוס שירות לקוחות
, תגובה:
|
מאירה, אחראית שימור לק |
שם ותפקיד: |
לאחר שהמתנה לחלקים מהיצרן התארכה, הוחלט ע"י יבואן המכשיר להחליף את המוצר ללקוח. |
תגובה: |
החלפת מוצר |
פתרון: |
|
|
|