פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכונת כביסה - שירות גרוע נושא התלונה:
עובד אלון שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
ראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
לא מקבל את התשובה לתלונה מ 2/3/11 לא מבין מה זה תיקון של חצי תוף ? ואם יש כזה דבר אז שיתקנו על חשבונם בשיחות עם המוקדניות לא קיבלתי אפשרות לדבר עם מנהל התיפעול יוסי אסולין פקסים ששלחתי לא מגיעים אף פעם אליהם מבטיחים ליצור קשר ולא יוצרים ביקשתי שישלחו לי את תעודת האחריות של החברה ולא שלחו למרות שהבטיחו , מבטיחים ליצור קשר ולא יוצרים בקיצור מתעלמים לחלוטין בינתיים אנחנו כשלושה שבועות ללא מכונת כביסה , מבירו שעשיתי במקרה כזה מחליפים את התוף , והחברה מנסה להתנער מאחריות בצורה מחרידה דורש טיפול של החברה בתקלה ללא השתתפות כספית שלי כפי שהובטח בביקור של הטכנאי המתקין שטען שההרחבה של תעודת האחריות תקף גם למקורית כל תשובה אחרת לא מספקת ותעלה לדרגים גבוהים בהתאם
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון מידי של המכונה פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מאירה, אחראית שימור לק שם ותפקיד:
בתלונה הקודמת הסברנו בצורה פשוטה שכתב השירות איננו כולל תיקון של כל חלק ופגם אלא כפוף לתנאי האחריות ולמגבלות הקיימות בכל כתב שרות דומה.כתב השרות היה בידיו של הלקוח הרבה לפני שהמוצר התקלקל.

בכל הפעמים שהלקוח ביקש מענה הוא קיבל אותו, אם ממוקד השרות וכן במענה בכתב.

נוצר שבר בתוף המוצר שאינו כלול באחריות. הדרישה של הלקוח להחלפתו בשלמותו מחייבת את חיובו בתשלום מלא - דבר שאנו מנסים לחסוך מהלקוח. מאידך, אנו מציעים לו לתקן את השבר בתוף בעלות שמהווה הנחה של כ-70% מעלות רכישת תוף חדש, לכן לא ברורה הבקשה של הלקוח.
תגובה:
היות והלקוח מסרב לתקן, נמשך התיקון מספר שבועות כפי שציין. יכול היה הלקוח לסיים את הפרשה ממזמן ואנו חוזרים ומציעים לו את הפתרון כפי שהוצע לעיל ובמכתנו הקודם. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה