|
|
|
|
|
|
זמן המתנה לטלפון |
נושא התלונה: |
יום חמישי 17 מרץ 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני מבוטחת בחברה שירות פלוס למדיח כלים ובזמן האחרון נאלצת להזמין שירות לעיתים קרובות כל פעם שאני פונה לטלפון עונה קלטת מעל 20 דקות ומתנתק או לא עונים כלל שלא לדבר כמה עולה לי השיחה והזמן .הדבר חוזר על עצמו בכל פעם כשעונים כבר ואני מתחחסת לזמן אין התיחסות .יש קלטת נפלאה אבל אין עונים לטלפון ממש יאוש
|
|
|
|
|
|
|
|
שירות פלוס שירות לקוחות
, תגובה:
|
מאירה, אחראית שימור לק |
שם ותפקיד: |
הלקוחה פנתה אלינו היום, יום שישי, בו מוקד החברה עובד במתכונת מצומצמת, אך הזמן המירבי להמתנה מתחת ל-5 דקות. |
תגובה: |
בשעה 11:04 בבוקר היום תואם ללקוחה שרות ליום שני הקרוב. מקווים שהמענה בפעמים הבאות יהיה מהיר יותר ולשביעות רצונה של הלקוחה. |
פתרון: |
|
|
|