פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
פרמקלי  אלה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏07 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה שבועות התקלקלה מכונת הכביסה שלנו והזמנו טכנאי שקבע שיש צורך להחליף חלק מסויים. החלק הוזמן באותו היום! מאז אנחנו מחכים לשירות ובינתיים נאלצים לעשות כביסה במכבסות ואצל ההורים. האם בשביל זה שילמנו ממיטב כספינו? שבועיים המתנו בסבלנות. ביום 04.04.11 שוחחנו עם נציגה ודרשנו החזר כספי תמורת שירות שנזמין באופן פרטי, והנציגה הבטיחה שיחזור אלינו מנהל באותו היום. המנהל לא חזר! התקשרנו שוב ב 05.04.11 וציינו בפנינו שהחלק הגיע לנמל ובשעה טובה כנראה שביום חמישי נוכל לזכות בביקור של הטכנאי. כמובן שביום חמישי (07.04.11) אף אחד לא הגיע, וכשהתקשרנו שוב בבוקר ל"שירות פלוס" נאמר לנו שהחלק לא הגיע אלא רק ההזמנה (לא בדיוק הבנתי) והמשמעות שלא ידוע מתי יתקנו לנו את מכונת הכביסה. ביקשנו מנהל, והנציגה הבטיחה שהוא יחזור תוך חצי שעה. אנחנו עדיין מחכים וכמדומני עברה יותר מחצי שעה!

לאור כל ההתנהלות של החברה, אנחנו דורשים לקבל את הכסף ששילמו עבור השירות בחזרה, מתוך מחשבה שבסכום זה נוכל לממן טכנאי פרטי שיספק לנו את החלק ואת שירות במקצועיות והאדיבות הנדרשת.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מאירה, אחראית שימור לק שם ותפקיד:
תלונת הלקוחה נבדקה על ידינו ונמצא כי עקב חוסר בחלק מהיצרן ועיכוב באספקת החלקים לא ניתן היה להשלים את התיקון בזמן ראוי. תגובה:
נכון להיום החלק שדרוש הגיע ועקב בקשת הלקוחה השרות נדחה למועד אחרי החג, בתקווה שיסתיים לשביעות רצונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה