פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אובדן יום עבודה בגלל טכנאי המגיע ללאחלקי חילוף בסיסיים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
מייבש הכביסה תוצרת באוכנכט שנקה לפני שנה וחצי הפסיק לחמם, טכנאי שהגיע קבע שיש להחליף גוף חימום. אבל אין לו גוף חימום, ואין גם במלאי גוף חימום. צריך להזמין מחו"ל. מתי יגיע ? לא יודעים להתחייב. כל נסיונותי לדבר עם אחראים כשלו. אין ספור הודעות שהאשרתי למנהל הטכני ולמוקדניות, אך אף אחד לא טרח לחזור.
אני לא מבין איך מעיז יבואן להביא לארץ מכשירים החיוניים למשק הבית ללא חלקי חילוף כנדרש בחוק.
תיקון מיידי - בשעות הנוחות לי, בטווח הזמן שמתיר החוק חיבואן לתקן. במידה ולא, החזר כספי על המכונה, פיצוי על חצי יום עבודה פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מאירה, אחראית שימור לק שם ותפקיד:
תלונת הלקוח אינה ברורה. ביום 25.5.11 פנה הלקוח להזמנת שרות בטענה כי המייבש אינו מחמם. טכנאי החברה בדק יום למחרת את המייבש ומצא כי יש להחליף חלק במוצר. ביום 31.5.11 הסתיים התיקון. תגובה:
הטיפול בוצע במסגרת זמן קצרה ועל פי מיטב ידיעתי המייבש תקין. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה