פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים וחצי, המדיח התקלקל והחלטתי להשתמש בשירות אותו "שירות פלוס" הבטיחה לי. התקשרתי לשירות הלקוחות שלכם (03-9631500) ונתקלתי בזמני המתנה ארוכים במיוחד של 10-15 דקות.
תחילה חשבתי שמדובר ביום- יומיים עמוסים במיוחד אולם נוכחתי לדעת שכל יום ובכל שעה, אלו זמני ההמתנה שלכם.
לאחר מספר ימים הצלחתי לקבוע עם טכנאי שתוכנן להגיע בין 10:00-14:00 והגיע רק בשעה 16:30, אני נמנעת מלהסביר את המשמעויות של הדבר כאשר יש שני ילדים קטנים וזמן העבודה היקר שמבוזבז עד כה.
לאחר כשבוע, המדיח הראה את אותה תקלה. שוב נאלצתי להמתין זמני המתנה רבים אך הפעם גם כשענו לי, מספר לא מועט של פעמים, השיחה נותקה!! כמובן שנציג השירות לא טרח לחזור אליי ושוב נאלצתי להמתין זמנים המתנה ארוכים במיוחד. שוב נקבע טכנאי בין 10:00-14:00 ושוב הפלא ופלא: הוא הגיע בשעה 16:00 רק שאז לא יכולתי להגיע והייתי צריכה לקבוע טכנאי למועד חדש! אני בטוחה שאתה מבין כמה זמן נוסף צריך לבזבז על קביעת מועד חדש....!
לאחר כחודש וחצי, הגיע טכנאי שטען כי רק צריך לעשות Restart ואין שום בעיה. והוא מזמין לי בכל זאת timer חדש. הוא אמר שיצרו עימי קשר להתקנה.
ובכן, המדיח לא עובד! מראה תקלה של F3 שהראה כבר ביום הראשון לפני כחודשיים וחצי. עברו 10 ימים ולא נוצר איתי כל קשר.
ברצוני לציין כי בזמן הזה התלוננתי מול שירות הלקוחות, דיברתי עם צליל (ניסיתי לדבר איתה שוב ללא מענה מצידה חזרה ל4 הודעות שהשארתי ב"שירות" הלקוחות).

בנוסף, תשובה שיקרית ביותר של אחראית שירות לקוחות על תלונה קודמת שכתבתי לעולם לא אמרו לי לשלם וכן אין צורך כי יש אחראיות!!!!!
פיצוי כספי! פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מאירה, שרות לקוחות שם ותפקיד:
בהמשך לתכתובות הקודמות עם הלקוחה, נשלח מנהל טכני בחברה לבדיקה של המוצר. לפני מספר ימים. לאחר החלפת גוף חימום המוצר עובד כראוי. תגובה:
מאחלים ללקוחה המשך שימוש נעים במוצר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה