פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה במכונת כביסה וחוסר היענות מהחברה (חוצפה) נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותינו מכונת כביסה whirpool
שקנינו משירות פלוס.
המכונה התקלקלה והחלה לעשות בעיות. הגיע טכנאי ביום ראשון שעבר 31/07/11 וטען שהטיימר התקלקל ויחזרו אלי באותו יום.
אני אישה דתייה + 10 ילדים עומדת עם מכונת כביסה שבורה יום לפני תשעת הימים (בהם אסור לכבס) בעוד הטכנאי הבטיח שיחזרו אלי עם החלק השבור באותו יום.
עבר יום ואף אחד אינו חוזר אלי.
אחרי שהתקשרתי שוב והמתנתי על הקו מעל חצי שעה(!), ענתה לי אחת מנציגות השירות, שהחלק הנדרש נמצא בתהליך הזמנה. אף אחת מנציגות השירות לא נתנה לי תשובה מדוייקת, מתי החלק יגיע אלי. הן כמובן הבטיחו שיתקשרו אלי באותו יום עם תשובה, אך אף אחד לא חזר אלי.
למחרת, שוב חזר על עצמו הסיפור. עונה לי אחת מנציגות השרות ( פקידות שאיני כבר זוכרת את שמן מרוב הבטחות ותקוות) ושוב פעם מבטיחים שיחזרו אלי עם תשובה ברורה ושוב כמובן שלא חזרו.
כשקניתי את מכונת הכביסה, החברה הייתה מאוד נחמדה אלי. הם הציעו לי הצעה מפתה - לרכוש את הביטוח המלא שכולל בין השאר: מכונה חלופית באם אין מענה אחרי יומיים. בשעתו, מאוד שמחתי על תנאים נוחים אלו, וחתמתי בשמחה על השירות ה"נפלא". כעת, מתברר שהכול שקר וכזב.
לפי רשימת התלונות שקראתי באתר זה, אני מבינה שבסיס התלונה שלי דומה לשאר האחרות. יחס זוועתי ובוטה ללקוחות. אני רוצה לציין לשבח את סוזי, אחת מנציגות השירות, שענתה בסבלנות והבטיחה לטפל בבעיה, בשונה משאר הנציגות שצעקו עלי וזלזלו בי ולא חשבו לסייע לי לרגע; כל פעם שולחים אותי למנהלת ואני מחכה זמן כה רב עד שאני מתייאשת. אי אפשר להיות בשיחה כל כך הרבה זמן (על חשבון הטלפון חשבתם?!)
ביום חמישי 04/08/11 הבטיחו לי שביום ראשון יהיה פתרון. היום, שוב התקשרתי. ענתה לי אחת - נציגת השירות, כדברים האלה: "החלק לא הגיע, חכי בסבלנות (?)". ביקשתי להעביר את השיחה למנהלת, המתנתי על הקו קרוב לחצי שעה, ואין מענה.
אחר זמן מה, שוב התקשרתי לחברה ולאחר המתנה של 15 דקות ענתה לי נציגה אחרת ש"הבעיה בטיפול ואולי מחר יגיע החלק". ניסיתי לממש את זכותי וביקשתי מכונה חלפית כמו בתנאי הקנייה. למרבה התדמה, עונה לי הנציגה "אין כזה דבר בכלל". אז על מה חתמתי?!
אני רואה שבשאר התלנות, המנהלת מצליחה להוריד כל אשמה ממנה וגם יש פיתרון. אולי יהיה פיתרון גם בשבילי?
שיביאו לי את החלק הדרוש כדי שמכונת הכביסה שלי תחזור לפעולה ושמירה על החוזה שחתמתי לפני הקניה!! פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מאירה, אחראית שימור לק שם ותפקיד:
לצערנו עקב עיכוב באספקת חלפים מהיצרן, נוצר עיכוב בתיקון המוצר של הלקוחה. מאחר ולמחסן החברה הגיעו החלקים הדרושים, שיבצנו את הלקוחה לטיפול מחר. תגובה:
בתקווה שהמוצר יתוקן לשביעות רצונה של הלקוחה. אנו מאחלים לה המשך שימוש נעים במוצר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה