|
|
|
|
|
|
ביטוח למכונת כביסה |
נושא התלונה: |
כהן דוד |
שם/כינוי: |
יום שלישי 04 אוקטובר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
ראשון לציון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 04 לאוקטבר זומן טכנאי לתקון מכונת כביסה וורפול לאחר ששכנעו אותנו בשירות פלוס לעשות אחריות מקיפה לשנתיים הטכנאי אמר שצריך כרטיס למכונה שדברנו עם שירות לקוחות טענו שאין את הכרטיס במלאי וצריך להזמין אותו לאחר כשבוע וחצי הודיעו לי שאפשר לבוא ולתקן את המכונה ב16 לחודש בקשתי לדחות ל23 לחודש למרות זאת התקשר טכנאי שרצה להגיע ב 16 לחודש לצערי לא הייתי בבית ובקשתי שיגיע ביום 23 לחודש שהגיע 23 לחודש הטכנאי לא הגיע שהתקשרתי לחברה נאמר לי שבכלל אין את החלק והחלק יגיע רק ב10 לנובמבר ורק אז יקבעו לי תאום להגעת הטכנאי איך יכול להיות שאין את החלק אם הטכנאי רצה להגיע לפני שבוע אמרו לי שלא יודעים בכל מקרה ברור שלא יכול להיות ששרות למכונה אפילו אם צריך חלק ידחה ביותר מחודש ימים ויכול להגיע גם לחודשיים כי עדיין לא קבעו תאריך לשירות דרך אגב הבנתי מקריאה באינטרנט שאני לא היחיד בתלונות אלו על חברה זו
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לבטל את הביטוח שעשיתי לשנתיים איבדתי את האמון בחברה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שירות פלוס שירות לקוחות
, תגובה:
|
מורן, שרות לקוחות |
שם ותפקיד: |
חברתינו מספקת שירותי תיקונים ליבואנים שונים בישראל. חברתנו אחראית למתן השירותים בלבד ולא לאספקת החלקים. מאידך, רצוי לציין כי אספקת החלקים מהיצרן התעכבה מסיבות שאינן תלויות בנו, ועל כן התארך התיקון של המוצר. חלקי החילוף הגיעו לאחרונה למחסן החברה ועל כן תואם השרות מול הלקוחה בהתאם. |
תגובה: |
מחר אנו אמורים לסיים את הטיפול במוצר של הלקוחה, בתקווה שתוכל להמשיך ולהינות ממנו עוד שנים רבות. |
פתרון: |
|
|
|