פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הובטח לבטל ולזכות - ועד עכשיו גובים נושא התלונה:
חודדטוב אלברט שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
הכשרת הישוב 23 , ראשל''צ כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,

חברת "שרות פלוס" קיבלה בקשה לשירות מאיתנו, אך לאחר יומיים התבקשה לבטל אותה.
צליל, נציגת השירות של החברה, טענה שהיא ביטלה את ההזמנה ולא אמורה להיות כל בעיה.
בחודשיים האחרונים אנחנו רואים חיובים מהחברה שאותם החברה טוענת שהיא ביטלה ומזכה עליהם,
אך לא יכולה להעביר כל אישור בכתב על כך כי המנכ"ל שלהם בחו"ל.
במהלך השבוע האחרון יצרתי איתם קשר יומיומי ובכל יום הבטיחו לי שיחזרו אליי ואין תוצאות.

מהלך הסיפור:
בסוף חודש יוני התקלקלה מכונת הכביסה שלנו. בתאריך 01.07.2011 אמא שלי יצרה קשר עם חברת
"שרות פלוס" כדי לבדוק אופציית תיקון + לעשות אחריות על המכונה.
לאחר יומיים הגיע נציג החברה, הביא עימו גם "מתנה" (מוצר להגנת המכונה בפני נחשול מתח וברק) שאותה הוא נתן לנו ללא כל תמורה וטען שהמכונה לא תקינה והעלות כדי לתקן אותה תהייה בין 500-700 ש"ח.
ההורים שלי אמרו חד משמעית שזה יקר ושווה לרכוש מכונת כביסה חדשה.
עקב כך, נציג החברה לא לקח עימו את המכונה וההורים שלי התקשרו לחברה ודיברו עם צליל על כך שהמחיר יקר, אך מכיוון שאין מה לעשות בנושא - ההורים שלי ביקשו לבטל את השירות של החברה.

יום אחרי הלכנו לרכוש מכונת כביסה חדשה (יש חשבונית עם כל הפרטים. חשבונית מס: 110-328816).
יום לפני הגעת המכונה בהובלה התקשר אלינו מישהו ושאל אם אנחנו צריכים את המכונה. לא סיפרנו לאף אחד על כך שהמכונה שלנו התקלקלה ולכן תיארנו לעצמנו שזה מהחברה של "שרות פלוס", ולכן אמרנו שהוא יכול לבוא לקחת את המכונה הישנה - כי אנחנו רכשנו חדשה.

חודש אחרי קיבלנו את החיובים של האשראי, ביניהם את החיובים של שרות פלוס בע"מ.
התקשרנו לחברה והוסבר לנו שהשירות בוטל ונקבל זיכוי.
חודש לאחר מכן, קיבלנו את החיובים של האשראי וביניהם שוב החיוב של שרות פלוס בע"מ.

במהלך השבוע האחרון אני, אלברט חודדטוב (הבן של ילנה וסולומון), מנסה לדבר איתם ולברר איך עדיין יש חיובים, האם יהיו עוד חיובים, האם הזיכוי נכנס לתוקף, האם אפשר לקבל על כך אישור בכתב.
בהתחלה אמרו שאין אפשרות לשלוח אישור כזה, כי המנכ"ל בחו"ל וזה יטופל ב14 יום הקרובים.
לאחר שהסברתי שאני אפנה למשטרה, הם התחילו להתקשר אליי ולהגיד שהם ישלחו לנו פקס עם אישור על הזיכוי. (מיותר לציין שלא קיבלתי שום פקס)
יום אחרי זה ביקשתי לדבר על מנהל מוקד אחרת אפנה למשטרה עם טענה על גניבה. נאמר לי ע"י נציגת השירות צליל שאביב הוא מנהל המוקד והוא יחזור אליי.
חזרה אליי מישהי בשם מירב שטענה שהיא מנהלת מוקד. הסברתי לה שאין מצב שאני צריך את השירות שלהם, כי יש לנו מכונה חדשה מהתאריך ה4.7. היא ביקשה שאשלח לה לפקס: 03-9631567 את החשבונית של הרכישה ובכך זה בעצם יוכיח שאין לי צורך בשירות שלהם ונתנה לי מספר טלפון ישיר לחזור אליה: 03-9633500.

ניסיתי לשלוח לפקס את החשבונית מספר פעמים, אך השליחה נכשלה, כי הצד השני לא מקבל את הפקס.
התקשרתי לטלפון הישיר של מירב והודעה אוטומטית אמרה: "המספר הוחלף. צור קשר עם בזק לבדיקה על השינוי"
כשהתקשרתי שוב למוקד במספר המקורי, אז אמרו לי שיחזרו אליי ושאין מספר פקס אחר ממה שנתנו לי.
שלחתי גם מייל לדואר אלקטרוני שלהם, שמבדיקה עם המוקד שלהם - זה אמור להגיע לנציגה בשם צליל שצריכה לחזור אליי.

עד עכשיו לא חזרו אליי ולכן החלטתי לעשות מעשה ולפנות לכל הגורמים שיכולים לטפל ביחס של החברה לצרכן.

נ.ב.
במהלך השיחה צליל ניסתה לחייב אותי ב"קנס על ביטול" שלא במסגרת של 14 ימי עסקים מיום הרכישה (כזכור לכם השירות בוטל יומיים לאחר הזמנתו, אבל המערכות שלהם אומרות שהתקשרו אליהם רק אחרי חודשיים) - שאותו לאחר שיחה ארוכה צליל אמרה שהיא תבטל,
אך היא תחייב אותי על ה"מתנה" שהטכנאי הביא לנו, שעלותה 230 ש"ח. אמרתי לה במפורש שיבואו לקחת את ה"מתנה" שלהם, כי אני ממש לא ביקשתי אותה - היא אמרה שהיא תבדוק אם אפשר לעשות את זה ותחזור אליי..

מיותר לציין שהחברה לא עמדה בהתחייבויות שלה וכאדם שעבד בתחום שירות לקוחות וקשרי לקוחות במשך שנה וחצי, אני יודע להעריך שירות טוב.
השירות שקיבלתי מהחברה הזו היה מתחת לכל ביקורת ואין אני מבין איך חברה כזו קיימת בשוק.
כספי סוג הנזק :
ביטול שירות שנתבקש על ידינו להיות מבוטל לפני 5 חודשים, זיכוי על כל החיובים, פיצוי על עוגמת נפש פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מורן, שרות לקוחות שם ותפקיד:
בשיחה עם הלקוח, סוכם שיזוכה בסכום של 150 ש"ח בגין השקע. תגובה:
הזיכוי יעבור ללקוח בימים הקרובים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה