פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת שירות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכונת כביסה AEG בתחילת מאי 2005 לאחר מס' ימים 9.5.2005 הגיע טכנאי להתקינה ומכר לי בנוסף אחריות מקיפה נוספת ל 5 שנים נוספות וזאת מגמר האחריות של היצרן שהינה 3 שנים סה"כ אחריות 8 שנים התשלום היה 1240 ש"ח .
במהלך שנת 2009 נתקלנו בבעיה של בריחת מים מהתוף והזמנו את השירות של הביטוח ( חב' שרות פלוס ) כאשר הטכנאי הגיע ולאחר התיקון התברר לנו כי אנו נדרשים לשלם 300 ש"ח על גומיה שנקרעה !!!! 300 ???? משסרבתי בטענה שאני מבוטח נאמר לי ע"י מנהל השירות שח"ח מגומי ופלסטיק לא כלולים אז ? אולי אני לא מבין למה רשום על תעודת האחריות " עבודה + ביקור + חלקי חילוף " ולא מצויין בשום מקום לא כולל גומי ופלסטיק ..... התעקשתי לא לשלם וכך עשיתי .
אתמול לצערי התקלקלה המכונה פניתי לחברת שרות פלוס לקבלת שרות ונאמר לי כי יש לי חוב של 300 ש"ח ועד שאני לא אסגור את החוב לא אקבל שרות למכונה ?
הסברתי שיש לי קבלה ותעודת אחריות שלא מצויין עליה שנדרש לשלם על החלפת חלק אלא אחריות מלאה הכוללת עבודה + שירות + חלקים בחתימה וקבלה מקורית של שרות פלוס אז מה עובדים עלי שלמתי 1240 ש"ח על מה ????
כספי סוג הנזק :
קבלת שרות עבור מכונת הכביסה פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מורן, שרות לקוחות שם ותפקיד:
כבר בנובמבר 2009 הוסבר ללקוח שעליו לשלם על חלקי חילוף קוסמטיים או מתכלים בכפוף להסכם האחזקה שהיה למוצר. בקריאה שבוצעה ביום 25.11.2009 הלקוח סירב לשלם על אטם דלת שהוחלף במוצר. השרות ללקוח נחסם עד לתשלום עבור החלק. כעת הלקוח מסרב עדיין לשלם על החלק למרות שידוע לו שעליו לשלם עבורו במסגרת הסכם האחזקה. תגובה:
נשמח לעמוד לרשות הלקוח במידה ויסכים לשלם את החוב על התיקון הקודם. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה