פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביקור טכנאי במסגרת אחריות נושא התלונה:
ברוכים דניאל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בעקבות תקלה במייבש כביסה הוזמן שירות לתיקון ונמסר לי כי הטכנאי יבוא בין השעות 12-16 בצהריים טכנאי שירות שלא מצא את התקלה ועזב את המקום בטענה כי המייבש תקין לאחר עזיבתו הפעלתי את המייבש אך התקלה חזרה שוב. נמסר לי בשירות הלקוחות כי נדרש להחליף חלק במייבש מעניין למה הטכנאי במידה וחשד כי ישנו חלק לא תקין מדוע לא החליף את החלק, בזה לא הסתיים הסיפור בוצעה הזמנה להמשך טיפול גם במקרה זה הודיעו לי כי הטכנאי יגיע בין השעות 12-16 ביקשתי מהמוקדנית נא לתאם שהטכנאי יגיע החל מהשעה 14 מאחר ואנחנו לא יכולים להפסיד עוד ימי עבודה, מיותר לציין כי התיאום בוצע כ3 ימי עבודה לפחות כך שניתן היה לתאם זאת.
למרבה הפלא ביום המיועד התקשרו אליי מהמוקד כי הטכנאי מחכה לי בשעה 12 ביקשתי שיגיע כפי שביקשתי בשעה 14 מאחר ולא ניתן להגיע כעת ולא ניתן להפסיד עוד שעות עבודה.
המוקדנית עמדה על כך שנגיע אחרת הטכנאי לא יחזור לאיזור בו אני גר.
עפ"י אמנת השירות נדרש תיאום של 2 שעות לביקור טכנאי ולא 4 שעות כפי שדורש נותן השירות למרות ההתרעה המוקדמת שהטכנאי מתקשר אלנו כדי שנגיע.
למרות דרישותי החוזרות ונשנות לא נענתי לבקשה זו כי הטכנאי יגיע בשעה 14.
כנוני שירות היה ניתן לסדר את סידור העבודה כך שמקבל השירות יהי מרוצה ולא יפגע מס' פעמים ורק שהטכנאי יבצע את עבודתו ללא התחשבות בלקחות.
כלקוח אני משתמש במייבש בתדירות גבוהה מאחר ויש לי 6 ילדים קטנים אשר דורשים בגדים נקיים מיד יום
עוגמת נפש סוג הנזק :
לקבל פיצוי על עוגמת הנפש וגם על כך שאין לי מכשיר תקין אשר ראוי לשימוש בתק' האחריות פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מורן, מנהלת שירות שם ותפקיד:
בבדיקה שערכנו כנראה שנפלה אי הבנה בין מוקד השירות ללקוח בנוגע לזמני השירות. תגובה:
הלקוח קיבל פיצוי על עוגמת הנפש ותואם לו שירות מחדש לשביעות רצונו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה