פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד אחריות למדיח כלים נושא התלונה:
יעיש אשר שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
כתב אחריות לתחזוקה מלאה +חלקים לא מכובד מסיבה שהיבואן המגבה לא ממשיך לגבות אותם .
ממתי זה עניין של הלקוח אשר קנה אחריות מלאה מ"שרות פלוס"?
מדיח כלים
עוגמת נפש ומניעת שימוש סוג הנזק :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מורן, מוקד שרות לקוחות שם ותפקיד:
באפריל 2010 הותקן מדיח באוקנכט אצל מר אשר. המדיח נרכש כולל אחריות היבואן לאספקת חלקי חילוף למשך שנה _ 7 שנים נוספות בהתאם לתקנון המבצע שהיה נהוג במועד הרכישה. האחריות הנוספת אותה רכש הלקוחה הייתה עבור ביקורי הטכנאים בלבד. לצערנו יבואן המכשיר הפסיק את הסכם אספקת החלקים ללקוחות עם אחריות זו, ועל כן אספקת החלקים מעתה הינה בתשלום. תגובה:
אנו מציעים ללקוח מספר פתרונות כולל קבלת הנחה על החלקים במידה וידרשו אך איך המדובר באחריות מלאה שניתנה ע"י חברתנו. אנו נעמוד בחוזה השרות שנרכש ע"י הלקוח והתייחס לביקורי הטכנאים בלבד. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה