פרטי התלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשובה לנציגה מורן עושרי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
הכשרת הישוב 23 ראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונתי על אי עמידה בהתחייבות לתקן לי את המדיח בטענה שהיבואן פשט רגל ענתה נציגת השרות גברת מורן בתאריך 4 לאוגוסט 2013 שאת האחריות קיבלתי מהיבואן, לידיעתך בידי כתב התחייבות מס' 1480 ומה שכתוב בכותרתו בגדול זה שירות פלוס כשבתחתית כתב ההתחייבות הכתובת שלכם נא לא לזלזל באינטלגנציה של הלקוחות שלכם. אני יכולה לפקסס לכם את הקבלה כולל האחריות. אינני מקבלת את תשובתה של הנציגה שטוענת שאת הקבלה וההתחייבות קיבלתי מהיבואן , את הקבלה הנושאת את הכותרת שרות פלוס קיבלתי מטכנאי של שרות פלוס ולא מצויין שם אפילו במילה אחת שהאחריות על החלקים היא של היבואן, חבל שכך את מתחמקים ממתן שרות ששלמתי עבורו סכום מכובד. ניסיתי לטפל בבעיה טלפונית ללא הצלחה. שוב אני דורשת שתחזרו לי את דמי האחריות ששלמתי עבור 5 השנים שנותרו.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי עבור 5 שנים של אחריות שנשארו. פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מורן עושרי שם ותפקיד:
1. ללקוחה מדיח כלים תוצרת חברת באוקנכט, דגם GSFS6458IN שנרכש ב 041110.
בעת רכישת המוצר, הלקוחה קיבלה מאת היבואן, קרדן סחר בע"מ, אחריות מלאה לשנה+7 שנים נוספות כאחריות נוספת מוגבלת לאספקת חלקי חילוף תפקודיים ללא תמורה. האחריות אינה כוללת תשלום של ביקורי טכנאים ואו חלקים שאינם טכניים או חשמליים.

2. בנוסף לכך, ניתנה ללקוחה האופציה, במסגרת המבצע שקיים היבואן, לרכוש אחריות נוספת לביקורי טכנאים. הלקוחה אכן רכשה אחריות מורחבת לביקורי טכנאים בלבד שנכנסה לתוקף בתאריך 041111 ותפוג בתאריך 041118.

3. בתאריך 29072013 לקוחה יצרה קשר עם מוקד השירות ודווחה על תקלה במוצר. במעמד השיחה נציגת השירות עדכנה אותה כי מיום 010113 היבואן קרדן סחר בע"מ, הודיע על ביטול ההסדר לאספקת חלפים ללא תמורה, על כן והחל מאותו היום כלל הלקוחות נדרשים לשלם על חלקי החילוף. על אף האמור לעיל הלקוחה הסכימה לתאם שירות ותואם לה ביקור טכנאי.

4. במעמד הביקור מיום 04082013 נמצא כי יש צורך בהחלפת כרטיס ונמסרה ללקוחה הצעת מחיר. הלקוחה לא אישרה את הצעת המחיר והודיעה כי אינה מעוניינת לשלם על התיקון.
5. אין ולא יכולה להיות מחלוקת בנושא היות ועבור מוצרי חשמל מסוג באוקנכט ואו ווירפול, החברה שהעניקה אחריות למוצרים ולחלקי החילוף, הינה חברת קרדן סחר בע"מ והעובדה היא שסופקה ללקוחה תעודת אחריות של היבואן בה הוא מסביר את כל התקנון וגם תקנון החברה ובהתאם לתקנון הלקוחה הרחיבה את האחריות הרחבת שירות עבור ביקורי טכנאים.
עובדה זו הייתה ונשארת כעובדה מוגמרת אשר אין עליה מחלוקת, כפועל יוצא אין כל ממש בטענה כי חברת שירות פלוס אחראית לאספקת חלקי חילוף בנוסף או במקום חברת קרדן סחר בע"מ.
6. חברת שירות פלוס מימשה את זכותה בהתאם לתקנון המבצע של האחריות המורחבת ומוגבלת, למכור ללקוחות קרדן סחר בע"מ, אחריות נוספת בגין ביקורי טכנאים בלבד, כפי שבוצע בפועל וכפי שמפורט בחשבונית שהומצאה ללקוחה. כל ניסיון לצקת אחריות נוספת לשירות פלוס מלבד האחריות עליה שירות פלוס התחייבה, אינה עומדת במבחן המציאות ומוכחשת מכל וכל. אנו כחברת השירות עומדים בכל המטלות שהחוק מציב בפנינו ובכל פעם שהלקוחה פנתה לחברת השירות לשם קבלת שירות הגיע טכנאי ועשה את עבודתו נאמנה, כל עוד היבואן עמד בהתחייבותו כלפי הצרכנים באספקת חלקי חילוף ללא תמורה.

7. חברת שרות פלוס למוצרי צריכה ביתיים בע"מ הינה חברת שרות למוצרי חשמל. החברה מספקת שירותים טכניים ליבואנים שונים בישראל ומשמשת כתחנת שרות קבלנית משנה לכל דבר ועניין ואינה אחראית לאספקת החלקים ללא תמורה.
תגובה:
הוצעה ללקוחה האופציה לרכוש שדרוג לאחריות כך שתכלול גם את חלקי החילוף בסך של 189 ₪ לשנה. לצערנו הלקוחה סרבה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה