פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי מצד אילנה לייבוש משה, מחלקת פניות הציבור בנטוויז'ן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש יולי 2014 חברת נטוויז'ן, אשר סיפקה שירותי אינטרנט לביתנו, גבתה מאיתנו סכום חריג בגין שירותי אינטרנט. נציגי החברה מסרו כי מנהלים יבדקו את הנושא ויחזרו אליי, ולא חזרו במועד שהובטח. לאחר שפניתי למועצה לצרכנות, ובאיחור של שבועיים, השיבה גברת אילנה לייבוש משה מטעם נטוויז'ן. גברת משה שלחה למועצה לצרכנות מכתב הרווי באמירות שקריות לפיהן ביקשנו שדרוג של שירותי האינטרנט וכי אנה עמדה בעבר בקשר עם חברת נטוויז'ן בשפה העברית. זאת לאחר שגברת משה הודתה בשיחה מולי כי שותפתי לדירה הבהירה לנציגת המכירות כי היא אינה מדברת עברית. למרות זאת, נציגת המכירות של נטוויז'ן המשיכה את תהליך המכירה המדומה וחייבה אותנו בחיוב הנוסף. כמו כן, מבירור שערכתי עם שותפתי לדירה, אנה, היא מסרה שהיא לא הציגה פרטי תשלום כלשהם במהלך השיחה, ולכן המכירה הייתה בלתי חוקית.
גברת משה סירבה לבקשתי לערוך בירור מקיף לפרטי האירוע מול נציגת המכירות, ובכך מנעה טיפול אמיתי בהתנהלות לא חוקית של חברת נטוויז'ן.
אני סבור שיש להעביר מקרה זה לטיפול משרד התקשורת, כדי למנוע הונאת לקוחות כפי שאירעה במקרה זה מטעם חברת נטוויז'ן. כמו כן, יש לחייב את חברת נטוויז'ן לטפל טיפול מקצועי בפניות אלה, ולא להמשיך לפגוע בלקוחות כפי שהיה בתגובתה של אילנה לייבוש משה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול מצד משרד התקשורת מול חברת נטוויז'ן פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה