פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוקץ מכירות של נציג אינטרנט ותשתית של נציג נטוויז'ן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכם,


ב- 15/1/2015 פנה אלי טלפונית נציג מכירות האינטרנט של חברת נטוויז'ן.

בשיחת המכירה עמי הציע לי לחסוך מספר שקלים בכך שאחליף את הספק ואת חברת התשתית.
מכיוון אני בדרך כלל לא נוהגת להתפתות להצעות של מכירות טלפוניות אמרתי לו שאני לא מעוניינת, אבל הוא המשיך ללחוץ עלי והבטיח שהמעבר לחברות החדשות יהיה שקוף עבורי - הוא יבצע את כל סידורי המעבר החדשים (כולל ניתוק מהחברות הישנות) כך שאני אפילו לא אשים לך שהשתנה משהו.

ככל הנראה זה היה טיעון מספיק משכנע עבורי והמשכתי את השיחה איתו.

1. הוא הבטיח לי כי הספק החדש יעניק לי 100 מגה לשנה תמורת 20 ש"ח וחברת התשתית החדשה תספק לי את השירות תמורת 69 ש"ח בחודש ל- 100 מגה. (מכיוון ששילמתי 100 ש"ח לתשתית ו- 30 ש"ח לספק ההצעה נראתה לי הוגנת מאוד עם חסכון חודשי של 40 ש"ח).

2. בנוסף הוא אמר שבזק (חברת התשתית החדשה) מחייבת ב- 100 ש"ח עבור התקנה - אולם גם את זה אני לא ארגיש כי הוא מייד מזין לי זיכוי של 100 ש"ח בחשבונית הראשונה של נטוויז'ן.
מכיוון שגם ההצעה הזו נראתה לי הוגנת, המשכתי את השיחה איתו.
3. בנוסף, הוא הבטיח, כאמור, כי יבצע עבורי את הניתוק מהחברות הישנות במיידי ברגע שאעבור אליהם, כך שאין לי בכלל מה לדאוג לגבי סידורי הביורוקרטיה.

מכיוון שהעסקה נראתה לי כדאית גם מבחינת החיסכון וגם מבחינת זה שלא צריך להשקיע מאמץ בניתוקים מהחברות הקודמות ולמעשה כל מה שנדרש ממני זה מס' כרטיס האשראי - הסכמתי ונתתי בשמחה את הכרטיס.

אולם, כעבור כחודשיים וחצי שמתי לב כי החשבוניות מהחברות הישנות ממשיכות להגיע (בחשבונית הראשונה עוד הנחתי כי היא כוללת תקופה יחסית עד מועד הניתוק) - יצרתי קשר עם ספק האינטרנט (בזק בינלאומי) וחברת התשתית (הוט).

לצערי הרב, גיליתי שלא התקבלה שום הודעה מאף גורם לניתוק השירותים בעקבות המעבר לחברה החדשה וכי החיובים המשיכו להתבצע כסדרם ללא שום הפרעה.
כך יצא, שבמשך חודשיים וחצי שילמתי ל- 4 חברות בו זמנית! ויצאתי בנזק של מאות שקלים!

יתרה מזאת, התברר לי גם כי גם בפרטי העסקה עצמה נפלו אי אילו דיוקים:

1. הספק נטוויז'ן עולה 25 ש"ח (ולא 20 ש"ח כפי שהובטח)
2. המחיר הוא לחצי שנה בלבד (ולאחריה עולה ל- 50 ש"ח בחודש) (למרות שהובטח לי על ידי הנציג כי המחיר הינו לשנה).
3. לא זוכיתי ב- 100 ש"ח עבור ההתקנה של בזק (התשתית החדשה) כפי שהובטח.
4. לא קיבלתי 100 מגה אלא 15 מגה בלבד.
5. בדיעבד התברר כי לא הייתי צריכה להחליף בכלל את חברת התשתית (כפי הנציג התנה זאת בשביל לבצע את המעבר) - אלא יכולתי להישאר עם תשתית של הוט ובכך לחסוך את דמי ההתקנה (התברר משיחה עם נציגת הוט שאמרה שהם עובדים עם החברות).

בפנייה לחברת נטוויז'ן התברר כי שיחת המכירה עם הנציג לא היתה מוקלטת ולפיכך אין אפשרות לאמת את דבריי.

על כל סעיפי הרמאות הם הסכימו לפצותי ב- 100 ש"ח בלבד עבור ההתקנה, כאשר הנזק נמדד ב- 438 ש"ח בדיוק (100 ש"ח התקנת בזק, 263 ש"ח עבור תשתית הוט, 75 ש"ח עבור ספק בזק בינלאומי).

אני רוצה להזהיר לקוחות פוטנציאליים אחרים שעלולים ליפול גם הם למלכודת דבש הזאת (ואלי אף רבים כמוני כבר נפלו לתוכה).

אשמח למסור כל מידע נוסף.
438 סוג הנזק :
פיצוי כספי והארכת תוקף מבצע בתנאים שהובטחו למשך שנה פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה