פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה חודשית חוזרת לא לפי ההסכם נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, הפעם החלטתי לפרסם את טענותיי כלפי חברת 013 ברק, כפי שהבטחתי בפנייתי אליהם במייל.
בחודש יוני פניתי לחברה לשאול מדוע נגבה מחשבוני סכום הגבוה מכפי שסיכמנו,וביקשתי להתנתק (מאחר וזו לא פעם ראשונה לתקריות איתם בנושא גביית כספים בהנחה שהלקוח לא שם לב),הנציגה הבטיחה לי שמעכשיו אשלם 20 ₪ ושאשים לב אחרי שנה לצלצל שוב,התנצלה קיבלתי את ההתנצלות ונשארתי ,לאחר חודשיים שוב שמתי לב לגבייה של 35 ₪,פניתי לנציג החברה בצ'אט,ושוב התנצל אמר שיזכו אותי ואכן חודש אחרי שילמתי 5 ₪ (חישוב לא ברור של זיכוי אבל ההתעסקות בזה גוזלת ממני המון) ושוב חודש אחרי-(ספטמבר) נגבה מכרטיס האשראי שלי 35 ₪, אתמול כתבתי מכתב תלונה לשרות 013 לדעתי הם פועלים בשיטת "מצליח" מרוויחים המון כסף "מהטעויות" לא טורחים להחזיר רטרו וכך אם לקוח גילה את הטעות הכספים שנגבו לא רלוונטיים עבורו ומאוד רווחיים לחברה,מבחינתי זוהי גנבה!!!אני מעוניינת לתבוע את החברה ומבקשת ליידע את הציבור.תביעה ייצוגית תסייע לכולנו.
מבקשת הדרכה
עוגמת נפש סוג הנזק :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה