|
|
|
|
|
|
מכירה במרמה |
נושא התלונה: |
יום שני 20 יוני 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
התקשרו לאימי בת ה85 והיא ביקשה ממני לענות במקומה. נציגת נטויז'ן אמרה שהיא מתקשרת כדי להודיע ששירות האנטיוירוס ירד מ30 שח ל9 שח. שאלתי את הנציגה אם היא מתקשרת כדי לחדש חוזה? או שיש מטרה אחרת לשיחה? מה השתנה במנוי שלנו? ותשובתה היתה שאין כל שינוי למעט שהמחיר ירד מ30 שח ל9 שח. כעבור זמן מה התקבל אצלי מייל שמודיע על הסכם שירות חדש של רכישת אנטיוירוס מצידי שלא היה קיים. התקשרתי לנטויז'ן ולאחר שיחה ארוכה ביטלו את ההתקשרות, אבל זו רמאות שצריך לעקור מהשורש!!!
|
אי אמון בחברות התקשורת |
סוג הנזק : |
שקיפות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
013 ברק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|