פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סרוב להחזר כספי< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:



להלן מכתבי לחברת ברק 013 אשר נענה בסרוב מוחלט להחזר כספי כלשהו.
אודה על פרסום העניין ופנייה באמצעותכם לברק ותגובה מקצועית.




6.3.2007

עבור: חברת ברק
מאת: ענת טנא, ת.ז. 033355348

הנדון: בקשה להחזרת דמי תשלום חודשי

שלום,

1. בתאריך 8.9.2005 ערכתי עסקה לקבלת שירותי אינטרנט בתשלום חודשי של 59 ₪ לחודש.
החל מ-8.9.2006 אני משלמת כ-65 ₪ לחודש.
2. להלכה, הייתי מנויה מתאריך 8.9.2005 ועד היום.
3. בפועל, מעולם לא עשיתי שימוש במנוי, כפי שאישר נציגכם הטלפוני,עופר, בשיחה ב-4.3.2007.
4. המנוי לא בוטל מלכתחילה עקב חוסר תשומת לב מצידי. עם זאת, העובדה שבמשך כשנה וחצי לא התרעתם בפני כי אין שימוש במנוי, ואף המנוי חודש אוטומטית למרות שלא נעשה בו שימוש, מהווה שימוש לרעה בהסכם השירות בינינו.
5. בשיחה הנ"ל עם נציג השירות, קיבלתי סירוב מוחלט להחזיר ולו חלק מדמי המנוי, ובמקומם שידולים אגרסיביים לרכוש חבילת מנוי חדשה.
6. לסיכומו של עניין, עד כה העברתי תשלומים בסך 1163 ש"ח לחברת ברק ללא קבלת תמורה. ברצוני לקבל החזר כספי כנגד תשלומים אלו.
7. יש לציין כי אין ברצוני להצטרף לשירות כזה או אחר המוצע ע"י ברק (כתחליף להחזר הכספי).
8. במידה ולא נוכל להגיע לעמק השווה, איאלץ לנקוט באמצעים נוספים כגון פנייה לעיתונות והליכים משפטיים.


בברכה,
ענת טנא.



כספי סוג הנזק :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה