פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כסף מחשבוני תמורת שירות שלא ביקשתי נושא התלונה:
זהבי גד שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:

לפני כשנה פניתי לחברת ברק 013 על מנת לבדוק אפשרות להחלפת ספק האינטרנט הנוכחי שלי. איש המכירות הסביר לי את התנאים המוצעים ובקש ממני פרטים כולל פרטי כרטיס אשראי. כשהסברתי לו שעוד לא החלטתי ואני מתכוון לתת לספק הנוכחי הזדמנות לשפר את תנאי, הוא אמר שאין זה משנה שמסרתי פרטים והוא ממתין לאישורי.

לאחר שיחה עם הספק הנוכחי (netvision) החלטתי להישאר עם netvision. והודעתי על כך לחברת ברק 013.

לאחר זמן קצר ראיתי חיוב לטובת חברת ברק והתקשרתי על מנת לבטל. קיבלתי תשובה שהנושא בבדיקה ויחזרו אלי.

בינואר 2007 שמתי לב שיש חיוב לחברת ברק בסדר גודל של 100 ש"ח. פניתי לחברת ברק והיתברר לי שאני משלם מאז השיחה הראשונה שלי איתם ובשלב מסוים נוספה לי עוד היתחברות לאינטרנט כך שאני מחוייב עבור 2 חשבונות אינטרנט ללא ידיעתי. הוצעו לי כל מיני פתרונות אך לא הסכימו להחזיר את הכסף או להפסיק את המינויים.

לפני ימים ספורים - במרץ 2007 התקשרתי שוב ואז הסכימו להפסיק את ההתקשרות אך לא היסכימו להחזר כספי.

ברצוני לציין שבשום שלב לא התחברתי לחברת ברק ולא גלשתי דרכם וגם לא קיבלתי שום פרטים לצורך התחברות.

אם המקרה שלי מהווה דוגמה, הרי שחברת ברק גובה ביודעין כסף מתוך ידיעה שלא ניתן תמורתו שירות ולא טורחת ליידע את לקוחותיה הכפויים או "לעורר" אותם או לבצע איזשהו איתחול של השירות.

כמו כן הייתכן שחברת ברק או אנשי מכירות מטעמה הופכים שיחות טלפוניות עם לקוח פוטנציאלי למכירה ואת הלקוח עצמו ללקוח כפוי בפועל.

נשאלת גם השאלה כיצד צצו 2 חשבונות אינטרנט עבור אדם פרטי שהרי גם אדם פרטי זקוק רק להתחברות אחת שבאמצעותה אפשר ליגלוש גם על מספר מחשבים. האם לא עלה בדעת אנשי ברק לבדוק את העניין הזה?

בברכה

גד זהבי
כספי סוג הנזק :
ניתוק מיידי מהשרות והחזר הכסף ששולם ללא תמורה פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה