פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק על פי בקשתי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
באפריל שנה שעברה (2006) לאחר תקופה של ניתוקים ובעיות אינטרנט רבות החלטתי לסיים את “הרומן” הארוך שלי עם ברק 013 שארך שנים ארוכות. לאחר טלפון לשירות לקוחות שבמסגרת ניסיתי להסביר באופן שאינו משתמע לשתי פנים שהחלטתי להתנתק באופן סופי לחלוטין. מובן שלא ניתן לסגור צעד מכריע מעין זה בשיחה עם שירות הלקוחות הועברתי לטיפול מחלקת “שימור לקוחות”.

נציגת “שימור לקוחות” גזלה עוד מספר דקות ארוכות מזמני וניסתה בכל דרך לשכנע אותי לחזור בין ולתת עוד הזדמנות, אני עמדתי על החלטתי. באופן תמוה מסקנתה של נציגת שירות הלקוחות בסוף השיחה היתה שאני רק מקפיא את שירות האינטרנט לחודש (!!?!). מובן שאני כבר קיבלתי החלטה סופית לחלוטין ועוד באותו יום סגרתי התקשרות ארוכת טווח עם חברת אינטרנט אחרת, מה שלא סביר שאני אעשה, במקרה שהקפאתי לחודש…

בזמנו עשיתי שימוש גם בשירותי החיוג הבינלאומי של חברת ברק 013 ולכן כנראה לא הרגשתי בחיובים, עד לפני כחודש. כאמור לפני מספר ימים (מרץ 2007) עשיתי מספר בדיקות על החיובים שלי ולהפתעתי גיליתי שאני ממשיך להיות מחוייב חודשית על שירות האינטרנט. חשוב לציין שבשיחות שקיימתי עם נציגי ברק מאז הם אישרו את העובדה שלא עשיתי שימוש במנוי למרות זאת הם אינם מוכנים להחזיר את הכסף שנגבה שלא כדין וברור שלא קיבלתי שירות עבורו
כספי סוג הנזק :
החזרת כל הכספים שנגבו מיום בקשת הניתוק שלי פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה