חייבו אותי 10 חודשים לאחר ביטול ההתקשרות! |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביולי 06 התכוונתי להצטרף לאינטרנט של ברק. לאחר שיחה עם נציג מכירות הסכמתי ונתתי פרטי כרטיס אשראי. בחיבור הפיזי התברר שאין ביכות ברק לתמוך במקינטוש ולאחר שיחה עם נציג טכני הועברתי לביטול ההתקשרות עם נציג שירות. נציגת השירות אישרה שהם לא יכולים לתת לי שירות וכל ההתקשרות בינינו מבוטלת כלא היתה. השבוע, 10 חודשים אחרי, נדהמתי משיחת טלפון של נציג ברק, ששאל אם אני מעוניין להמשיך את המנוי לעוד שנה. בבירור עם ברק, הסתבר שהם בכלל לא ביטלו את החיובים וההתקשרות למרות שאין ביכולתם לתת לי שירות, והכל כתוב ומתועד אצלהם. לאחר משא ומתן קולי, ובירור אצלהם שהם ראו שמעולם לא נכנסתי לאינטרנט, הם מוכנים להחזיר 50% מהכספים שהם משכו מחשבון האשראי שלי! 50% נותרים הם לא מוכנים להחזיר ואם אני רוצה שאפנה בפקס בלבד לקשרי לקוחות. שלחתי פקס ולא נעניתי עד היום! מדובר בגניבה ממש!
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כל הכספים שהם משכו מחשבוני במרמה! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|