פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוב ללא פירוט על שיחות בינ"ל נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏22 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
שיחות לחו"ל מ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כשהייתי חיילת תפסו אותי נציגיי 013 והחתימו אותי על הצטרפות לשירות שיחות בינ"ל, שתארו "מבצע" שכל זמן שאין אני מבצעת שיחות, אין לי שום תשלום אליהם. עד מרץ השנה, לא השתמשתי בשירות זה. במרץ ביצעתי שיחות לארה"ב. חיכתי לחשבון התשלום עבור שיחות אלו אולם זה לא הופיע.... בתחילת מאי קיבלתי מסמך "הודעה על חוב עבור שירותי תקשורת" כמובן שנבהלתי וישר שילמתי את החוב ע"ס 29.45 ש"ח. כעבור יומיים נוספים קיבלתי הודעת "התראה לפני טיפול משפטי" כמובן שלא הבנתי על מה מדובר ומיד ניסתי לצור קשר עם חברת ברק ע"י מס' הטלפון שהופיע על הודעות החובות: 039001243 מתחילת מאי ועד היום (22/5/07). במס' הנ"ל אין מענה, בכל פעם אתה מתבקש להקליד ספרה ע"מ להגיע לנציג אולם זה נכנס ללופ של המתנה ללא מענה! בסופו של עיניין (לאחר המתנה מאוד ממושכת) מגיעים למשיבון שמבקש להשאיר הודעה ושברק יצרו איתי קשר ויחזרו אליי, השארתי המון הודעות, בשבוע האחרון, השארתי כל יום כמה הודעות אולם אפילו פעם אחת לא חזרו אליי.... אתמול בלילה (21/5/07) החלטתי לחפש פרטים נוספים באתר האינטרנט של ברק ושם מצאתי גם מס' טלפון שאינו הופיע על הודעות החוב שנשלחו אליי: 1800013013 וגם אפשרות לשלוח בקשה ושנציג גבייה יחזור אליי, מכיוון שהיה לאחר שעות הפעילות של החברה, השארתי הודעה כתובה וחיכיתי שיחזרו אליי. עד 14:00 בצהריים (ליום ה22/5/07) לא חזרו אליי ועל כן ניסיתי לחייג אליהם. הנציגה שענתה לי (חני מצוות אורית) ציינה שאכן ישנה בעיה עם הוראת הקבע שלי (שלא ידעתי כלל שקיימת!) ועל כן נצטבר חוב, מהשיחה איתה הבנתי ששיחותי לחו"ל עלו כ13 ש"ח וכששאלתי מדוע בתוך חודש הסכום הכפיל ושילש את עצמו ענתה שזו הריבית אצלם.... ולשאלתי מדוע מעולם לא קיבלתי פירוט שיחות ותשלום? ענתה חני שע"פ מדיניות החברה לא נשלחת חשבונית מפורטת על חיוב של פחות מ20 ש"ח. לי לא ברור, מדוע הריבית קופצת אצלם במדרגות כמו (או אולי אפילו גרועות בהרבה) בשוק האפור/שחור?! כמו כן, ביקשתי במהלך השיחה להתלונן אצל פניות הציבור או אצל מי שניתן להתלונן בברק על כך שישנו מס' שמפנים בהודעות החוב, כמס' של מחלקת גבייה, שאינו עונים בו וכן לא חוזרים להודעות שמושארות בו! חני ציינה שאין אצלם מחלקה של תלונות שיכולה לענות לי ושאני יכולה לשלוח אליהם פקס, כשציינתי שאין באמצעותי פקס ואני מעוניינת לשוחח עם נציג בנושא. טענה שאינה יכולה לעזור לי.....
עד עכשיו אני עדיין חייבת לברק כספים שאיני מודעת על מה למרות ששלמתי את הודעת החוב הראשונה שהגיעה אליי!
הנזק שנגרם הוא נזק כספי, ראשית על החוב הלא מוסבר ושנית עקב כך שהמתנתי שעות על גבי שעות למענה במס' טלפון שאינו פעיל! כמו כן בזבוז הזמן המסיבי, עוגמת נפש עמוקה וכן עלבון רב......
בתקווה לטיפול הולם.
בזבוז זמן עוגמת נפש ועלבון סוג הנזק :
ביטול החוב! פיצוי על שיחות והמתנה ארוכות למס' שאין בו מענה. שליחת חשבונית מפורטת פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה