פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע וגניבת כסף נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏18 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לכל מאן דבעי,
שמי אורי ואני מנוי אינטרנט בחברת ברק מזה מספר שנים. בתחילת חודש מרץ שנה זו רכשתי מחשב נוסף. פניתי לחברת הכבלים בבקשה להוסיף נקודת אינטרנט בביתי נאמר לי כי העלות היא כחמישים שקלים לחודש וכי עדיף לפי לפנות לספקית האינטרנט ולעשות רשת ביתית.
כהמלצתם הפניתי לחברת ברק בבקשה לקבל הצעת מחיר לרשת בביתי.במסגרת פנייתי ציינתי כי ברשותי שלושה מחשבים. האחד ישן (WIN98) שאיני בטוח אם אני מעוניין לחבר אותו, המחשב הרגיל (מחובר כרגע לברק) והמחשב החדש. וכך קיבלתי הצעה לחיבור שלושת המחשבים וכן ידעו אותי בחברה כי אני משלם סך של שמונה שקלים עבור אבטחת דואר אלקטרוני למרות שאיני יודע את הכתובת שלו ולא השתמשתי בו ולכן ביקשתי לבטל תשלום זה לאלתר, ובקשתי אושרה. הודעתי לנציג כי בכוונתי לפנות לחברות נוספות כדי לבחור בהצעה הזולה ביותר.אבל אעדכן את חברת ברק בבחירתי מתוך אמון לחברה. אכן קיבלתי הצעות גם מחברות מתחרות. ההצעה המשתלמת ביותר הייתה של חברת נטויז'ן, עלות של כחמישים שקלים לחודש בשנה הראשונה, כולל הכל (חיבור לרשת האינטרנט וציוד) ובשנה השנייה כארבעים ומשהו. פניתי לחברת ברק עם ההצעה המפתה ולאחר זמן מה קיבלתי הצעה דומה מחברת ברק, אולי יקרה במס' שקלים. מטעמי נוחות והרגל בחרתי בחברת ברק (וגם בשנה השנייה עלות השימוש הייתה זולה יותר). אציין כי סוג הציוד היה זהה. נציג חברת ברק אמר שתוך מספר ימים יבאו לחבר אותי לרשת אלחוטית והמתקין לא יצא מהבית עד שהכל עובד וגם יש לי אחריות למשך שנה.
ואכן לאחר כיומיים הגיע מתקין לביתי, לצערי לא נוכחתי בבית באותו היום ואחד מההורים היה שם. בערב בשובי הביתה ורציתי לברר מדוע פאנל הקדמי של המחשב החדש שלי כמעט שבור עודכנתי כי המחשב החדש אינו מחובר כי אין הוא מצליח להתקין בו. עוד נאמר לי כי ההורה שהיה בביתי ראה כי אין הוא מצליח לפתוח את כיסוי ה USB בחזית המחשב והציע להתקשר אלי לשאול אולם קיבל צרור צעקות לא להתערב בעבודתו! ובמקום לפתוח את הכיסוי בלחיצה (כמו שכתוב) העדיף להשתמש במברג או כלי אחר ולכער את חזית המחשב החדש.כמו כן מסר המתקין כי את המחשב הישן לא ניתן לחבר כלל לרשת האינטרנט. וכך הוא יצא מהבית.
מופתע וכועס התקשרתי לחברת ברק וגוללתי את סיפר המחשב החדש שהושחת ואת העובדה כי אף מחשב לא חובר לאינטרנט. במשך כחמישים דקות (רובם על חשבוני) ניסה הטכנאי להסביר לי איך להתקין רשת בביתי עד שהתייאש ואמר כי אתקשר מחר כדי שישלחו לי מתקין כמו שצריך.וכמו כן יצרו איתי קשר באשר לפיצוי על השחתת חזית המחשב, מטעם חברת רוטל.
למחרת קיבלתי את הטלפון של חברת רוטל אשר נאמר לי כי הם המתקנים. פניתי לחברת רוטל וביקשתי להיות נוכח בשעת ההתקנה (למען לא יחזור התסריט בו נציגם מרים קול על הורי) ולטפל בכל בעיה באופן אישי. אחד העובדים שהציג עצמו בפני כמנהל אמר כי לא אני אקבע מתי הם יבואו והנציג יבוא "כשיבוא לו" כשניסיתי לברר מדוע לא ניתן לחבר את המחשב הישן לרשת האינטרנט (הרי הוא היה מחובר בעבר) נאמר לי כי ישנה אפשרות לחבר את המחשב אולם זה סוג התקנה אחר (קווי) וכי הוא יקר יותר.פניתי שוב לחברת רוטל אך להפתעתי סרב המנהל לעדכן אותי מתי יבוא טכנאי לביתי כשניסיתי להסביר למזכירה כי אולי יש לשנות את אופן החיבור מאלחוטי לחוטי השיגה את המנהל ושמה אותו על דיבורית כך ששמעתי את השיחה. להפתעתי המנהל צעק כי אין הוא מעניין לדבר איתי כלל וכי אני חוצפן ואידיוט והוא ישלח לי איזה טכנאי שהוא רוצה מתי שהוא רוצה וכי אין הוא רוצה לדבר איתי ואם אבקש לדבר איתו הוא לא נמצא. כששמע מהמזכירה כי אני שומע את השיחה מהקו השני והפתוח צעק כי אין הוא רוצה לדבר איתי וניתק. המום ונרגז פניתי לחברת ברק לאחר העברה ממחלקה למחלקה התייאשתי וביקשתי לנתק אותי מהרשת האלחוטית ומחברת ברק בכלל מאחר ואני רוצה שם קשר עם חברת רוטל. והשירות של ברק לא מספק אותי בכך שהם מגלגלים אחריות מהם על חברת רוטל, הרי אני בחרתי בחברת ברק. הנציג ניסה לשכנע אותי לא לוותר למרות הכל והתנצל עשרות פעמים ואף נתן לי פיצוי של שלושה חודשים גלישה חינם ועוד חצי שנה בה עלות הגלישה תהיה 29 שח בלבד לחודש ועוד תלושים ע"ס 200 ₪ לקניון לחברתי ברשת מגנוליה. וכמובן שהוא מבטל את ההזמנה לרשת האלחוטית וכי חברת רוטל יבואו לאסוף את הציוד בהקדם. ואף רמז לי כי אין אני חייב לעבור לספקית אינטרנט אחרת אלא לעשות רשת בביתי בכוחות עצמי בעלות פחותה. למרות הפגיעה והטלפונים הרבים והעצבים ולאור העובדה כי חברת נטויז'ן אמה כי ייקח לה מס' ימים לחבר אותי החלטתי לקבל את הפיצוי הנדיב של ברק והודעתי להם כי אני עוזה אותם בכל מקרה בהקדם. אכן קיבלתי טלפון מחברת רוטל במהלך הפסח, מסרתי למזכירה כי אין איש בביתי בחג הפסח וכי נתאם איסוף לאחר הפסח. אולם מאז לא שמעתי מהם והדבר פרח ממוחי.
במהלך התקופה אחי הקטן רכש ראוטר וכבל רשת ע"מ לחבר את המחשב המצוי בחדרי.ומתוך לחץ ועומס בעבודה, כלל לא הדלקתי את המחשב החדש . להפתעתי בסוף חודש אפריל קיבלתי את חיוב הויזה הופתעתי לראות חיוב ע"ס כשישים שקלים (58 אם איני טועה) להפתעתי התשרתי לחברת ברק לשאול לפשר החיוב קיבלתי מספר תשובות סוטרות כמו שזו העלות האינטרנט לחודש, שזה חיוב מוטעה, שזה חוב ישן שיש לי ועוד. אחרי מספר ימים של העברה משלוחה לשלוחה ומנציג אחד למשנהו תוך הבטחות כי תוך יום יומיים חוזרים אלי עם תשובה התגלה כי אני מחובר לשירות רשת אינטרנט אלחוטית בסך 78 שקלים בחודש.כעסתי והופתעתי וביקשתי לתקן את הטעות לפני מועד החיוב הבא בתאריך 15/05/07 הבטיחו לי רבות כי העניין בבדיקה וכי אין לי מה לדאוג אולם לקראת ה14/05/07 נעלמה הציגה (אורטל אם איני טועה) מהשטח ואיש לא ידע מתי יש לה משמרת בקרוב. בייאושי הגובר ביקשתי לדבר עם מנהלת בקדם. ענתה לי מגי שהופתעה ,כמוני, מהסיפור המוזר ואמרה לי כי היא מבררת את העניין לעומק וכי הכל יהיה בסדר. אולם להפתעתי לאחר מספר חיים חזרה אלי בגישה שונה לפי ישנה חתימה שלי על טופס ההתקנה וכי הכל תקין אצלי גם במהלך ההתקנה וגם ברשת וכי זו בעייתי ש"התעוררתי" רק עכשיו והיא מאוד מצטערת כי לחתימה יש תוקף משפטי ואין דבר שהיא יכולה לעשות. לאחר הסברים חוזרים ונשנים וטלפונים נוספים הציעה לי לשלוח על חשבוני את הציוד למשרדי החברה וכי אזוכה בחמישים אחוז מהעלות. (כלומר אשלם חמישים אחוז מהעלות בלי לקבל שום שירות) כמו כן ציינה בפני כי אין היא רואה כל מבצע שהוצע לי וכי התשלום שאני אמור לשלם הוא 78 שקלים למשך עשרה חודשים עבור עלות הראוטר וההתקנה. בראותי כי אין מענה ביקשתי לדבר עם מנהל בכיר מעליה והיא הבטיחה לי כי תוך 48 שעות יחזור אלי מנהל.
באופן ממש לא מפתיע לא חזר אלי שום מנהל, פניתי שוב מיוזמתי לחברת ברק וביררתי מדוע לא חזר אלי כפי שהובטח. הנציגה התנצלה והסכימה והציעה לי פיצוי של חודשיים חודשים תשלום לאבטחת תיבת הדוא"ל שלי. מופתע אמרתי לה כי זה מחמיא מאוד אולם איני משתמש בשירות זה ואף ניתקתי לפני כחודשיים ברגע שנודע לי כי אני משלם על שרות זה, להפתעתי ואכזבתי אמרה לי כי אני משלם על השירות וכי הוא לא בוטל כלל. מאחר וכעסתי על רמאות החברה פיצתה אותי בחודש גלישה נוסף מתנה (עלות חודש 29 ₪ עלות החיוב המיותר כ 20 ₪ עבור חודשיים וקצת). לאחר מכן היא העבירה אותי למנהל בשם אלה, מנהלה של מגי (אחרי למעלה משעת המתנה , בירורים ושיחה!) המנהל שמע שוב את סיפורי המוזר והציע לי פיצוי במספר חודשים (שלושה אם איני טועה) של הגנת תיבת הדוא"ל ועוד הטבה בעלות של כעשרה שקלים לחודש. כמו כן לאחר בדיקה של אלה גולה העניין כי סך ההתחייבות שלי לחברת ברק הינו 530 ₪ כולל ציוד והתקנה. כל ניסיון אחר עלה בתוהו. מאחר ולא ניתן להחזיר לי את כספי שאל אותי אלה מה לדעתי פיצוי הולם, אמרתי לו כי אני עדיין לא קיבלתי את הפיצוי מחודש מרץ - שוברי קנייה אבל אני מוכן לקבל מחברת ברק זיכוי בשווי 530 שח. אקבל את 200 שח בשוברים ועוד 11 חודשים (כאשר כל חודש הוא 30 ₪) ואני אך מוכן ששלושת החודשים שקיבלתי ייחשבו באחד עשר החודשים וכך כאילו לא שילמתי לחברת רוטל דבר. אולם נודע לי הדבר אינו אפשרי כלל. לאחר שבוע של בדיקות הציע לי המנהל אלה לפנות אליכם בפקס זה, והבטיח לשלוח לי את שוברי הזיכוי.
אני מבחינתי גם בשיחותיי עם מגי וגם עם אלה הודעתי כי איני מעוניין בשום קשר לחברת רוטל, דבר שהודעתי תוך 48 שעות אם לא פחות מרגע ההתקנה. וכן איני מעוניין ללקט פיצויים וזיכויים. וכי אני מוכן לוותר על החודשיים חינם שנשארו לי מהחברה ואיני רוצה שום פיצוי רק שיחזירו לי את כספי ואף הסכמתי לשלוח על חשבוני את הציוד למשרדי החברה בדואר רשום מאחר ואיני רוצה כל קשר עם חברת ברק יותר ואיני רוצה שחברת רוטל הרמאים ירוויחו כסף על חשבוני.
אולם הסחבת והזלזול של נציגי החברה, ומנהליהם כבר פוגעת ומעליבה. רק לאחר שציינתי כי אני מוכן לפנות לבית המשפט חזרה אלי הנציגה אורטל. אין לי שום אינטרס בראוטר של חברת ברק והוכחה לכך הוא שרכשתי אחר על חשבוני וכי איני מעוניין להיות אספן פיצויים ואני מוכן לשלם, אפילו יותר, לחברה אחרת ולו רק בשביל יחס אנושי.

לכן אני פונה אליכם בבקשה לסיים את שרשרת הטעויות הזו. אולם עכשיו אני חושב כי מגיע לי פיצוי. פיצוי על הזמן הרב והעלות הכספית של השיחות אליכם, העצבים, הייאוש, הזלזול, שעות השיחה הרבות שהיו רובם על חשבוני, הפניות החוזרות ונשנות, הטעויות הרבות, התשובות הסותרות והמאבקים הבלתי פוסקים.


פניתי לחברת האשראי בבקשה לביטול החיוב לחברת ברק. אציין כי אם תתעלמו גם ממכתב זה אאלץ לפנות לבית המשפט, במגרת תב
עלבון, בזבוז זמן, עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי וזיכוי פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה