פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שליחת חוב לעו"ד בלי הודעה מוקדמת והיתייחסות בזילזול ללקוח בניסיון לברר מדוע נושא התלונה:
הלל בני שם/כינוי:
‏יום שני ‏14 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7/5/2007 ניסיתי להיתחבר לברק013 שוב עידכנתי כרטיס אשראי חדש
שלחתי פקס מפני שהכרטי לא שלי ואז הם אמרו לי שהם יעדכנו אז זה במחלקת הגביה וזה יקח יום יומיים, היתקשרתי אליהם לאחר יומיים כי לא חיברו אותי
ואמרו לי שהכרטיס לא תקין והם ינסו עוד פעם למחרת היתקשרתי שוב ואמרו לי שיחברו אותי בזמן הקרוב לאחר יומיים היתקשרתי שוב הפנו אותי לגביה
חיכתי שעה השארתי הודעה שיחזרו אלי ולא חזרו
למחרת נסיתי שוב והיתקשרתי ישירות למחלקת הגביה ולא ענו
כל שיחה למחלקת הגביה של 013 נגמרת בהמתנה של לפחות50 60 דקות
ואז קיבלתי מכתב מעו"ד רד ושות' המייצג את ברק שיש לי חוב אצלו על סך
344.99 ש"ח החוב היה 94.92 ותפח מבלי שום סיבה הגיונית לסכום הנ"ל
בניסיוני לברר מדוע ברק עשו זאת ניתקלתי בסירוב כמובן שכל פעם חיכתי 50 60 דקות והופנתי לדבר עם העו"ד נביקשתי לדבר עם מנהל ואמרו לי שיחזרו אלי
כשלא חזרו היתקשרתי שוב ואמרו לי שהמנהל לא רוצה לדבר איתי
כששאלתי את הטלפנית לשמה היא ענתה לי בפי בחוצפה כי לא רצתה לומר לי את האמת
לבסוף היתקשרתי לעו"ד כמיפלט אחרון אולי הוא יסביר ולבטל את החוב אבל כמובן
שהעו"ד רוצה את הכסף שלו שזה כפול וחצי מהחוב המקורי הופנתי לבית מישפט
עוגמת נפש סוג הנזק :
השבת החוב לסכום המקורי פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה