פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא תקין ויחס מזלזל נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,

מצורף תאור התנהלות לא תקינה מול חברת ברק, בסופה חויבתי בקנס "דמי יציאה" למרות שמספר נציגים התחייבו בפני שלא כך.

 1/5/2007
פנה אלי נציג מכירות של חברת ברק במטרה לעניין אותי בחבילת גלישה של 3 MB.
הנציג הסביר כי מדובר בהתנסות בלבד לחודשיים (היות ואני גולש במהירות של 1.5 מגה) ולאחר מכן, אם ארצה להפוך את ההתנסות לחוויה קבועה, אצטרך להתקשר לשירות הלקוחות של החברה בכדי להצטרף לחבילה החדשה.

בנוסף, הנציג המשיך וטען כי הוא ידאג לטיפול מול הוט (ספק התשתית) וכי העלות הכוללת להוט ולברק תסתכם בכ-50 ש"ח לחודש.

 לאחר מספר ימים, גיליתי כי איני גולש במהירות 3MB.
פניתי למוקד של ברק והם הפנו אותי למוקד של הוט (להזכירכם, נציג המכירות הבטיח שיטפל בנושא מול הוט)

 במוקד של הוט הסבירו לי כי הם לא קיבלו כל פניה מברק, כי הם לא מכירים שום מבצע שכזה וכי העלות לשדרוג היא תוספת של כ-50 ש"ח לחברת הוט בלבד (ללא עלות שדרוג החבילה בברק).

 החלטתי כי עלות השדרוג היא גבוהה ולכן פניתי לחברת ברק בבקשה להמשיך להשתמש בחבילת ה-1.5MB, ללא "המבצע" שהם הציעו לי.
באותה השיחה הסתברו לי הנתונים הבאים:
החבילה שודרגה באופן קבוע (ולא כפי שנציג המכירות טען בפני כי היא תשודרג רק אם ארצה להמשיך, לאחר תקופת ניסיון של חודשיים)
החבילה החדשה כוללת הנחת שימוש עבור חודש אחד בלבד (ולא תקופת ניסיון של חודשיים כפי שציין נציג המכירות)
אין לי כל דרך לחזור לתוכנית הישנה שלי כיוון שהתוכנית החדשה כוללת תקופת התחייבות של שנה מיום ההצטרפות (נציג המכירות לא ציין זאת בפני כלל!!!!)

העברתי פקס לחברת ברק עם כל השתלשלות העניינים (הראשון הועבר ב-14/5/2007 לפקס מספר 03-9001447), בבקשה לבצע בירור עם הנציג ואף להוציא את ההקלטה של השיחה עם נציג המכירות בכדי לוודא מה הובטח בה.
(הפקס נשלח למוקד קשרי הלקוחות, בהתאם להנחיות שניתנו לי בשיחה).

כמו כן, ביקשתי לחזור לתוכנית הישנה של 1.5 מגה היות ולא נתתי את הסכמתי למעבר לתוכנית של 3 מגה, וזה קרה לאחר שיחה מאד לא נעימה.

 לא זכיתי לשום תגובה על הפקס (והוא נשלח למעלה מ-5 פעמים בימים שונים לחברה)
ונאלצתי לפנות לחברת ברק דרך "צור קשר" באתר.

 25/6/2007
לאחר מספר ימים חזרה אלי נציגת שירות ,לאחר שיחה של כ-10 דקות (בזמן זה אני ממתין בעוד הנציגה מבררת את הנושא), הנציגה הודיעה לי כי ההתחייבות שלי תגמר ב-17/8/2007 (עפ"י החבילה המקורית של 1.5MB)

 1/8/2007
פניתי למוקד השירות בכדי לוודא כי תקופת ההתחייבות שלי מסתיימת ב-17/8/2007 והסתבר שלא כך.
הונחתי ע"י נציגה בשם שמרית להפנות את הפניה שלי כולל תיעוד השיחה שבה הנציגה התחייבה בפני שההתחייבות שלי תסתיים ב- 17 לאוגוסט, לכתובת [email protected] - הכתובת של המנהל שלה (שכן אין להם כתובת אימייל בדומיין 013 ולכן הם מבצעים שימוש ב- webmail, נשמע לי תמוה אבל שלחתי את המייל כפי שנתבקשתי לעשות)
הסיכום היה כי אקבל תשובה עד ליום ה-6/8/2007.

 6/8/2007
לא קיבלתי שום התייחסות מהחברה ולכן התקשרתי שוב.
נציגה בשם רחל (שמאוד ניסתה לעזור וגילתה הבנה) בודקת שוב, מבטיחה כי ההתחייבות מסתיימת ב-17/8/2007, מסבירה לי שזה מצוין בהערה במחשב כך שכל נציג יוכל לראות (מספר ההערה בצבע אדום 44579699) ומתנצלת על אי הנוחות.

 15/8/2007
שיחה עם שמרית אשר מתקשרת אלי (איתה דיברתי ב-1/8/2007).
שימרתי טוענת שלא קיבלה ממני שום אימייל לכתובת הר"מ, הסברתי לה שכבר דיברתי עם נציגה של ברק בשם רחל והנושא הוסדר, היא מבקשת ממני להמתין על הקן וחוזרת לאחר זמן קצר וטוענת כי היא בדקה את זה עם מנהל וכי הנציגה שדיברה איתי קודם הטעתה אותי.
היא הוסיפה כי יש באפשרותי לסיים את ההתקשרות ב-17/8/2007 רק אם אשלם קנס יציאה (מבחינתם, אני מחוייב לחברת ברק לשנה מיום ההצטרפות לתוכנית החדשה - ולכן תקופת ההתחייבות שלי היא עד מאי 2008).

הבהרתי לה כי יש לי תיעוד מלא של השיחות בהן הובטח לי כי לא אשלם קנס יציאה וכי ההתחייבות שלי מסתיימת ב- 17 לאוגוסט.
הנחתי אותה לא לחייב את כרטיס האשראי שלי בקנס היציאה ותשובתה היתה "זה לא יעזור לך, זו מילה שלך כנגד מילה שלנו" .
לסיכום:
1.חשוב לי לציין כי לא ביטלתי את ההרשאה לחיוב החשבון וכי חויבתי בדמי היציאה (265.78 ש"ח)

2.הפניות שלי לחברת ברק היו לבצע בירור עם נציג המכירות בכדי להסדיר את הנושא לרבות הוצאת ההקלטה של השיחה המקורית.

3.כל הפקסים שהונחתי לשלוח למוקד קשרי הלקוחות לא נענו כלל ולא זכיתי להתייחסות.

4.אני יצרתי קשר עם החברה מספר רב של פעמים ובכל פעם השיחות ארכו למעלה מ-10 דקות, שיחות לא נעימות.

5.מעולם לא זכיתי ליחס שכזה בשירות לקוחות, להבטחות שניתנו ובוטלו ע"י נציגים אחרים.

6.כל בקשתי היתה לעזוב את החברה בתום תקופה ההתחייבות, לבסוף נותקתי וחויבתי בקנס יציאה למרות שאני לא צריך לשלם את אותו "קנס".
בקשתי:

לקבל זיכוי בגין החיוב השגוי בסך 265.78 שח.
עלבון וכספי סוג הנזק :
קבלת זיכוי עבור החיוב פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר מגדיאל התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה,
פנייתו טופלה לשביעות רצונו.
נשמח לעמוד לרשות מר מגדיאל בכל עת,

בכבוד רב,
פניות הציבור
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה