ביצוע חיוב ואי עמידה בהסכם |
נושא התלונה: |
יום שלישי 21 אוגוסט 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש נובמבר הצטרפתי למסלול המשולב של 013 ברק והוט לאינטרנט מהיר דרך הכבלים במהירות 1.5 מ"ב במחיר 88 ש"ח לחודש סה"כ בהתחייבות ל12 חודשים, וזאת תוך וידוא מראש מול נציגת השירות שמולה התבצעה הרכישה של החבילה כי תתאפשר הקפאה לתקופה של עד 3 חודשים בזמן חופשת קיץ בין סמסטרים (סטודנט, לא מתגורר בדירה בה מותקן האינטרנט בחודשי החופשה).
עם סיום הלימודים ב21 לאוגוסט ביקשתי הקפאה לחודשיים עד לתאריך 21 באוקטובר (תחילת סמסטר), אך נענתי בשלילה מהחברה בטענה כי לא קיימת אפשרות להקפאה במסלול בו אני מחובר, וכנראה מציגת השירות שמכרה לי את החבילה טעתה. לאחר ההודעה לנציג השירות כי פרטי המקרה יפורסמו באינטרנט, תקשורת ונציב תלונות הציבור, נאמר על ידי נציג השירות כי אזוכה בחודש אחד בתשלום.
בצער, מתוך ידיעה כי ברק היא המובילה בארץ באיכות החיבור לאינטרנט המהיר, לא אמשיך בחיבור מעבר להתחייבות, וזאת רק משום כי החברה לא עומדת בהתחייבותה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי ועמידה בהסכם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|