פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביצוע חיוב ואי עמידה בהסכם נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏21 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש נובמבר הצטרפתי למסלול המשולב של 013 ברק והוט לאינטרנט מהיר דרך הכבלים במהירות 1.5 מ"ב במחיר 88 ש"ח לחודש סה"כ בהתחייבות ל12 חודשים, וזאת תוך וידוא מראש מול נציגת השירות שמולה התבצעה הרכישה של החבילה כי תתאפשר הקפאה לתקופה של עד 3 חודשים בזמן חופשת קיץ בין סמסטרים (סטודנט, לא מתגורר בדירה בה מותקן האינטרנט בחודשי החופשה).
עם סיום הלימודים ב21 לאוגוסט ביקשתי הקפאה לחודשיים עד לתאריך 21 באוקטובר (תחילת סמסטר), אך נענתי בשלילה מהחברה בטענה כי לא קיימת אפשרות להקפאה במסלול בו אני מחובר, וכנראה מציגת השירות שמכרה לי את החבילה טעתה. לאחר ההודעה לנציג השירות כי פרטי המקרה יפורסמו באינטרנט, תקשורת ונציב תלונות הציבור, נאמר על ידי נציג השירות כי אזוכה בחודש אחד בתשלום.
בצער, מתוך ידיעה כי ברק היא המובילה בארץ באיכות החיבור לאינטרנט המהיר, לא אמשיך בחיבור מעבר להתחייבות, וזאת רק משום כי החברה לא עומדת בהתחייבותה.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי ועמידה בהסכם פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
חברת נטוויז'ן 013 ברק מספקת שירותי התחברות לאינטרנט המהיר המשלבות את התשלום לחברת התשתית.
מר ציקינובסקי בחר בחבילה הכוללת חבילה בהתחייבות הן לחברת נטוויז'ן 013 ברק והן לחברת התשתית לתקופה של 12 חודשים בלבד, כאשר התשלום החודשי כולל בתוכו את התשלום לחברת התשתית.
העסקה בה בחר מר ציקינובסקי הינה מסופקת לאורך כל 12 החודשים בהתאם להסכמתו של מר ציקינובסקי וחברת נטוויז'ן 013 ברק עומדת מאחורי התחייבותה כלפי מר ציקינובסקי בכל היבט.
אנו מצפים ממר ציקינובסקי לכבד את ההסדם שנעשה עימו גם כן.

נשמח לעמוד לרשות מר ציקנובסקי בכל עת

בכבוד רב,
פניוות הציבור
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה