|
|
|
|
|
|
איש הקשר |
נושא התלונה: |
יום שישי 05 אוקטובר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני פשוט כועס על חברת ברק היות ואני בתאריך הנקוב צילצלתי מספר פעמים והמתנתי בכל פעם לפחות 45 דקות איש לא ענה לי ואם כבר ענו לי עשו לי טובה לא הבפקתי להסבער את בעיה אומרים לי תמתין ומנתקים האם זה מכובל על חברה מכובדת שבחרתי בה , והבעיה היתה רצינית לא יכולתי לגלוש האם כך מתנהגים לטיפולכם. נתן שחר
|
לא התנהגות |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
013 ברק שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
פנייתו של מר נתן התקבלה במשרדינו וטופלה לשביעות רצונו
נשמח לעמוד לרשותו של מר נתן בכל עת
בברכה,
פניות הציבור |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|