פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיסקה לרכישת נתב,שעד היום לא נתקבל ! נושא התלונה:
‏יום שני ‏03 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מוקד שירות הלקוחות הטלפוני סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 3.9.07 ביצעתי עיסקה טלפונית עם נציג חברת ברק,במסגרתו ישלח לי בדואר (25 ש"ח) נתב אלחוטי (301) ש"ח,תוך 14 ימי עסקים ,ואני אקבל 2 חודשים זיכוי/אי חיוב על התשלום החודשי לאינטרנט,יש לצין שמה9.3 נעשו קרוב ל15 שיחות לבירור,עד היום הנתב לא הגיע אליי,למרות שבכרטיס האשראי חייבו אותי ! בשיחתי הלפני אחרונה8.10,נאמרו לי שני "גירסאות" 1 שבגלל שלא בוצע ה"הורדה" בכרטיס האשראי הנתב התעכב,גירסה 2 היא שהיו חגים,וזה לא היה תלוי בהם אלא בחברת דואר ישראל,והנתב נשלח לפני כמה ימים ואוטוטו יגיע,וכפיצוי אני אקבל חודש נוסף בגלישה באינטרנט כל זה נאמר לי כבר כאשר כבר התיאשתי,וביקשתי לבטל את העיסקה,יש לצין שבשיחה הזו הודיעו לי שאני מחויב לשנה בגלל הרכישה שלי,כפי שידוע לי אם הם לא סיפקו לי את המוצר זכותי המלאה לבטל את כל העסקה,ונכון ליום ה 28.10...בשיחה עימם(16:30) הובטח לי ש"מנהל בכיר" יחזור אלי תוך 1 שעה
עד עכשיו,כרגיל אף אחד לא חזר אליי,כמו בפעמים הקודמות שמבטיחים והם לא חוזרים עם תשובות,השאלה שלי 57 ימים לוקח ל013 לחפש לי תשובה/לספק לי את המוצר/להגביל אותי,יכולתי לרכוש את המוצא באינטרנט תוך 2-3 ימי עסקים הוא היה נשלח אלי...
בכול השיחות צינתי שאם המוצר חסר להם,אז אני לא כועס שיבטלו את העיסקה,אני ארכוש במקום אחר...והתשובה תמיד היתה,מנהל יחזור אליך או שבודקים...נכנסתי ליום ה 58,תודה מראש גיא אגמון

עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול העיסקה וניתוק מ013 אינטרנט וטלפון אן לחלופין,המוצר שרכשתי בשילוח מהיר תוך 24 שעות אצלי ! פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור נטויז'ן013 שם ותפקיד:
לכבוד
אתר תלונה

פנייתו של מר שי אגמון התקבלה ונבדקה לעומקה וממנה עלו מספר ממצאים:
מר אגמון פנה לנציג מכירות בחברת ברק והביע את רצונו לרכוש רשת ביתית.
בתאריך 2 בספטמבר בחר הלקוח לבצע את העסקה שכללה תשלום על חבילת גלישה באינטרנט מהיר וכמו כן רכישת רשת ביתית .כחלק מעסקה זו סוכם על שליחת נתב אלחוטי באמצעות דואר ישראל.
עקב תקלת מערכת נדירה לא קיבל הלקוח את הציוד המדובר.לאחר מכן, פנה מר אגמון למוקד שירות הלקוחות של חברת ברק בבקשתו לביטול העיסקה וביטול מנויו.
מר שי אגמון שוחח עם נציגי שימור הלקוחות והוצע לו מספר מחוות שירותיות כנגד לזמן המתנתו. בסיום דו שיח זה ביקש הלקוח לבטל את מנויו
וחברת ברק נעתרה לבקשתו.
בשיחתו של הלקוח עם נציג חברת ברק הוצעה מחווה שירותית והלקוח הביע את שביעות רצונו ממענה החברה ואת רצונו לבדוק את אפשרויות השימוש בה.







תגובה:
לכבוד
אתר תלונה

פנייתו של מר שי אגמון התקבלה ונבדקה לעומקה וממנה עלו מספר ממצאים:
מר אגמון פנה לנציג מכירות בחברת ברק והביע את רצונו לרכוש רשת ביתית.
בתאריך 2 בספטמבר בחר הלקוח לבצע את העסקה שכללה תשלום על חבילת גלישה באינטרנט מהיר וכמו כן רכישת רשת ביתית .כחלק מעסקה זו סוכם על שליחת נתב אלחוטי באמצעות דואר ישראל.
עקב תקלת מערכת נדירה לא קיבל הלקוח את הציוד המדובר.לאחר מכן, פנה מר אגמון למוקד שירות הלקוחות של חברת ברק בבקשתו לביטול העיסקה וביטול מנויו.
מר שי אגמון שוחח עם נציגי שימור הלקוחות והוצע לו מספר מחוות שירותיות כנגד לזמן המתנתו. בסיום דו שיח זה ביקש הלקוח לבטל את מנויו
וחברת ברק נעתרה לבקשתו.
בשיחתו של הלקוח עם נציג חברת ברק הוצעה מחווה שירותית והלקוח הביע את שביעות רצונו ממענה החברה ואת רצונו לבדוק את אפשרויות השימוש בה.



פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה