פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שליחת חשבוניות, אי עמידה בהסכם, וחיוב תשלומים נוספים ללא פירוט וללא סיבה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כבר יותר משנה שלא שולחים לי חשבוניות,
כל חודש מורידים לי סכום אחר, בכל פעם שאני פונה מעדכנים את כתובתי,
עשיתי שירות סינון מיילים, לניסיון, והגיעו לי מיילים של ספאם, ביטלתי אותו וחייבו אותי בתשלומים, ואין לי מושג איך לפתור את הנושא
כספי סוג הנזק :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור נטויז'ן013 שם ותפקיד:
לכבוד
אתר תלונה

פנייתה של גב' יעל מגן התקבלה ונבדקה,וממנה עלו מספר ממצאים:
גב' מגן הינה לקוחה של חברת ברק013 בגלישה באינטרנט מספר שנים וחשבוניות שוטפות נשלחו מידי חודש לביתה.
לאחרונה גב' מגן לא קיבלה חשבוניות שוטפות בשל טעות מערכת וחשבוניותיה נשלחו לכתובתה הקודמת.
בעקבות חיובים לא מובנים ואי קבלת חשבוניות לביתה פנתה גב' מגן למוקד שירות הלקוחות לבירור הנושא.
לגב' מגן הוסברו החיובים והוסברה גישה קלה ונגישה ביותר לחשבוניות שוטפות באתר הבית של חברת ברק013 .בנוסף לכך למען הסר ספק, עודכנה שוב כתובתה של גב' מגן ושליחת חשבוניות לביתה באופן שוטף.
לאחר מספר ימים שוחחה גב' מגן עם נציגת שירות הלקוחות ובשיחה זו הוסברו חיובים,הוסבר זיכוי שבוצע בתקופת חשבונית אוקטובר 2007 ונשלחו כל החשבוניות שגב' מגן חפצה בהם לביתה.
חשוב לציין,כי פנייתה של גב' מגן טופלה לפני פניית אתר תלונה לחברת נטויז'ן013ברק.
בשיחת גב' מגן עם נציג חברת נטויז'ן013ברק הביעה גב' מגן את שביעות רצונה ממענה החברה.

בברכה
פניות ציבור
נטויז'ן013ברק



תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה